Skip to main content

Jak założyć i rozkręcić własny sklep online?

W ostatnich latach zakupy już na dobre przeniosły się do sieci. Zamawianie potrzebnych towarów i usług bez wychodzenia z domu jest proste i wygodne, nic więc dziwnego, że coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na prowadzenie sklepu internetowego.

Czytaj więcej

  • Utworzono .

Czemu Twój sklep internetowy nie sprzedaje?

Dobrze zbudowana strona internetowa, to niestety nie jest gwarancja odnoszenia sukcesu w branży sprzedaży internetowej. Okazać się może, że pomimo starań i włożenia dużej ilości pracy, nasz sklep internetowy nie sprzedaje, a co za tym idzie my sami nie zarabiamy. Myślisz, aby zrezygnować z prowadzenia biznesu? Nie podejmuj pochopnych decyzji, przeczytaj artykuł i zastanów się, czy Twój sklep internetowy nie sprzedaje ze względu na popełnione błędu.

Czytaj więcej

  • Utworzono .

Trendy w marketingu internetowym: jak utrzymać się na szczycie?

Świat marketingu online zmienia się dynamicznie. Kluczem do sukcesu w tak rozwijającej się branży jest więc ciągłe aktualizowanie wiedzy i dostosowywanie strategii do najnowszych trendów. Ale jak utrzymać się na szczycie w tej nieustannie ewoluującej dziedzinie?

Czytaj więcej

  • Utworzono .

E-commerce na międzynarodowym rynku: wyzwania logistyczne i sposoby ich pokonania

Cross border commerce to z punktu widzenia wielu polskich firm szansa znalezienia kolejnego obszaru rozwoju. Jednocześnie rozpoczęcie działalności e-commerce na międzynarodowym rynku wiąże się z wieloma wyzwaniami, szczególnie w obszarze logistyki. Na które potencjalne bariery warto zwrócić szczególną uwagę i w jaki sposób je pokonać?

Czytaj więcej

  • Utworzono .

Jak klienci trafiają na Twoją stronę www? Poznaj pozycje strony!

Pozyskiwanie klientów z wyszukiwarek to bardzo ważna część strategii budowania każdej marki. Czy chodzi o ogromny biznes, czy małą, lokalną firmę. Warto wiedzieć jak trafiają do Ciebie Twoi klienci i w jaki sposób znajdują Twoją stronę w internecie. Opowiem Ci jak sprawdzić pozycje strony internetowej i po co w ogóle to robić!

Czytaj więcej

  • Utworzono .

SEO i Google Ads – podstawowe różnice

Marketing internetowy przyjmuje wiele form. Bardzo często właściciele witryn decydują się na usługi SEO (ang. Search Engine Optimization). Wielu z nich korzysta także z Google Ads. W tym artykule wyjaśnimy, na czym polega zarówno jedna, jak i druga forma reklamy, a także wskażemy najważniejsze różnice.

Czytaj więcej

  • Utworzono .

Skuteczne pozycjonowanie stron www - czy warto?

Jako właściciel strony internetowej lub bloga potrzebujesz, aby Twoja strona firmowa znalazła się na samym szczycie rankingów wyszukiwań Google i dotarła do jak największej liczby osób. Jednym ze sposobów na zdobycie uznania i dotarcie do grupy docelowej jest SEO. SEO może wydawać się niemożliwą do zdobycia górą, więc pozwól, że pomogę ci w twojej podróży, dostarczając ci podstawowych, niezbędnych, ale łatwych do wdrożenia wskazówek SEO.

Czytaj więcej

  • Utworzono .

Nowe zasady zakupów podczas pokazu, wycieczki oraz online.

Od kilku dni sklepy internetowe rozsyłają informację o zmianach w regulaminach , związane to jest z wprowadzeniem nowych, korzystniejszych dla kupujących uregulowań. Zmiany dotyczą również zakupów w czasie pokazów oraz wycieczek.

Czytaj więcej

  • Utworzono .

Wizualizacja w content marketingu – co warto wiedzieć

Wizualizacja w content marketingu odgrywa bardzo ważną rolę, dlatego nie można o niej zapominać. Pozwala zainteresować odbiorcę treściami znacznie szybciej niż słowo pisane. Jest to istotne szczególnie dziś, kiedy przykucie uwagi internautów nie jest łatwe. Są oni nastawieni bardziej na obrazy niż na teksty. Co warto o tym wiedzieć i jak to wykorzystać?

Czytaj więcej

  • Utworzono .