Przejdź do głównej treści

TO podniesie Twoją sprzedaż

| tekst zewnętrzny | Technologia

chromecrm

 

Rosnąca sprzedaż to marzenie i cel każdego handlowca. Sprzedaż sama w sobie jest trudna, jej wzrost wydaje się być często czymś w rodzaju zdobywania ośmiotysięcznika. Jednak jest możliwy. Jeśli zastanawiasz się co ma Ci pomóc w osiągnięciu sprzedażowego progresu, odpowiadamy – CRM.

 

Dobre relacje z klientami pomagają w efektywnej sprzedaży

Firmy często popełniają błąd koncentrując się jedynie na zdobyciu nowych klientów, tracąc jednocześnie już pozyskanych. Jedynie dbanie o dotychczasowych klientów i utrzymywanie z nimi wartościowych relacji, w połączeniu z efektywnym nawiązywaniem nowych kontaktów, pozwoli na osiągnięcie wzrostu w sprzedaży. Poza tym stosowanie się do kilku podstawowych zasad, pomaga w realizacji zamierzonego celu, a mianowicie:

  1. Obserwuj dynamiczny rynek i konkurencję. Opanuj umiejętność adaptacji do zmiennych uwarunkowań.
  2. Poszukuj nowych dróg i metod dotarcia do klienta, dywersyfikuj źródła pozyskiwania nowych klientów.
  3. Wykorzystuj spotkania, konferencje, szkolenia i targi w zdobyciu wiedzy na temat aktualnych trendów w branży.
  4. Wsłuchuj się w opinie, sugestie, wątpliwości, a przede wszystkim w potrzeby klienta.
  5. Buduj wartościowe i trwałe relacje z kontrahentami, oparte na uczciwości i zaufaniu.

Jak CRM wspiera sprzedaż?

Nowoczesny informatyczny system zarządzania relacjami z kontrahentami, jakim jest CRM, może w realny sposób wesprzeć Twój dział sprzedaży, handlowców i realizowane przez nich procesy. Korzyści płynące dla działań sprzedażowych z wdrożenia CRM to miedzy innymi:

  1. Efektywne zarządzanie zapytaniami ofertowymi i zamówieniami. Przesyłane w formie elektronicznego formularza zamówienia i zapytania, automatycznie zasilają bazę o konkretne dane. Skróceniu ulega czas potrzebny na udzielenie odpowiedzi na zapytanie. Ponad to zapytania mogą być już na wstępie konfrontowane ze stanami magazynowymi firmy.
  2. Możliwość monitorowania i precyzyjnej kontroli efektów sprzedaży, jaką umożliwiają funkcje analityczne CRM i raportowanie na każdym etapie realizacji procesu.
  3. Stworzenie procedur i zdefiniowanie procesów sprzedażowych. To pozwala uniknąć niepotrzebnych lub przypadkowych działań pracowników działu sprzedaży, podejmowania przez nich błędnych decyzji. Pracownik jest prowadzony przez cały proces sprzedaży, a wszystkie działania są zidentyfikowane z wypracowanym schematem postępowania.
  4. Automatyzacja procesów sprzedażowych oraz obsługi klienta.
  5. Stały dostęp do pełnej i aktualnej wiedzy o kliencie dzięki stworzeniu kompleksowej bazy danych. Handlowiec ma podgląd na historię dotychczasowej współpracy z danym kontrahentem i wszystkich zrealizowanych projektach.
  6. Działania motywacyjne i zarządzanie zespołem handlowców. System CRM pozwala wnikliwie monitorować wyniki sprzedaży, a tym samym nagradzać najskuteczniejszych handlowców. Znaczenie łatwiej też zarządzać zespołem działu sprzedaży. Kalendarz działań, optymalizacja pracy w terenie, czy przekazanie obowiązków podczas absencji pracownika to tylko niektóre funkcje omawianego systemu.

Zwiększaj sprzedaż dzięki CRM – szczegóły znajdziesz na http://www.chromecrm.com/

Precyzja, powtarzalność, niezawodność – to trzy słowa, które idealnie opisują obróbkę CNC. Skrót ten pochodzi od angielskiego „Computerized Numerical Control”, czyli komputerowego sterowania urządzeniami numerycznymi.
Jednym z istotnych elementów utrzymania sprawności zakładów i instalacji przemysłowych jest nie tylko regularny serwis, ale także podejmowanie się czynności regularnego czyszczenia przemysłowego.
Wiele prac remontowych, konserwacyjnych czy naprawczych, można zaplanować z dość dużym wyprzedzeniem, zgromadzić środki i sprzęt na czas. Ale nie zawsze jest to możliwe. Wtedy okazuje się, jak wielkim udogodnieniem bywa wynajem zwyżek koszowych zabudowanych na podwoziu samochodowym.
Walcowanie blach jest jednym z najważniejszych procesów technologicznych. Pozwala na nadanie arkuszom blachy określonej krzywizny przy zachowaniu konkretnej, precyzyjnie kontrolowanej grubości. Jednak nie jest to zadanie proste i żeby się powiodło, trzeba rozwiązać kilka problemów.
Prawidłowe nawilżanie powietrza w przestrzeniach przemysłowych to nie tylko kwestia komfortu pracy, lecz przede wszystkim warunek stabilności procesów technologicznych, jakości produktów oraz bezpieczeństwa ludzi i maszyn.
Dlaczego szlifowanie blachy czarnej jest kluczowe w obróbce metali? Szlifowanie blachy czarnej to nie tylko kwestia estetyki, ale przede wszystkim funkcjonalności i trwałości.
Nagranie własnej piosenki w profesjonalnym studio nagrań to marzenie wielu artystów. Proces ten wymaga jednak odpowiedniego przygotowania i przemyślanych decyzji, aby końcowy efekt spełnił oczekiwania. W naszym artykule dowiesz się, jak mądrze wybrać studio do nagrywania piosenek, jak przygotować s…