Przejdź do głównej treści


„Nagroda Newsweeka im. Teresy Torańskiej” w tym roku z nową kategorią

| MP | Internet

TT nagroda newsweeka poziom

 

Rozpoczęła się IV edycja konkursu o „Nagrodę Newsweeka im. Teresy Torańskiej”. W tym roku po raz pierwszy wyróżnienie przyznane zostanie w kategorii „Najlepsze w Internecie” dla autorów treści publikowanych w sieci. Nagrody wręczone zostaną także w kategoriach: „Najlepszy materiał dziennikarski”, „Najlepsza książka” oraz „Działalność społeczna”.

Konkurs „Nagroda Newsweeka im. Teresy Torańskiej” jest wspólną inicjatywą tygodnika „Newsweek Polska” i powołanej w 2013 roku Fundacji im. Teresy Torańskiej. Wyróżnienia mają na celu propagowanie kultury słowa w życiu publicznym oraz promowanie autorów znaczących materiałów dziennikarskich i postaw prospołecznych.

Kapituła konkursu przyznaje nagrody w czterech kategoriach. W tegorocznej edycji po raz pierwszy zostanie wręczone wyróżnienie w kategorii „Najlepsze w Internecie”, do której mogą zgłaszać się twórcy przygotowujący materiały publikowane w Internecie
blogerzy, vlogerzy, dziennikarze redagujący treści do portali internetowych.

Zauważamy i doceniamy zwiększający się wpływ autorów, publikujących w Internecie, dlatego zdecydowaliśmy się w tym roku na dodanie nowej kategorii – argumentuje Dariusz Zieliński, dyrektor zarządzający marką „Newsweek Polska”. – Spośród tekstów i materiałów wideo, publikowanych codziennie w Internecie, chcemy znaleźć i nagrodzić autorów jakościowych treści – dodaje.  

Zgłoszenia do Nagrody w kategoriach „Najlepszy materiał dziennikarski”, „Najlepsza książka” oraz „Najlepsze w Internecie”  można przesyłać za pośrednictwem strony www.fundacjatoranskiej.pl do 11 września br. W kategorii „Działalność społeczna” kandydatów nominuje Kapituła. Szczegółowy regulamin konkursu znajduje się na stronie Fundacji.

Laureaci konkursu zostaną ogłoszeni pod koniec listopada br. 

Co czwarty nastolatek (26 proc.) ogląda w sieci tzw. patostreamy, wulgarne, obsceniczne i nacechowane przemocą widowiska lub transmisje internetowe nadawane na żywo w serwisach streamingowych i mediach społecznościowych – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”.
Google Ads to potężne narzędzie reklamowe, które może znacząco zwiększyć sprzedaż online. Dzięki odpowiednio skonfigurowanym kampaniom reklamowym można dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych klientów, zwiększyć ruch na stronie internetowej i, co najważniejsze, poprawić wyniki sprzedażowe. W tym…
W dzisiejszych czasach większość konsumentów poszukuje informacji o produktach i usługach w internecie, a pierwszym miejscem, do którego zaglądają, jest wyszukiwarka Google. To właśnie dlatego SEO (Search Engine Optimization) stało się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm.
Akt o usługach cyfrowych (DSA) – przez nałożenie obowiązków na platformy mediowe – ma co do zasady ograniczyć rozprzestrzenianie nielegalnych treści w sieci, fake newsów i mowy nienawiści. To istotne, zwłaszcza w kontekście agresywnej rosyjskiej dezinformacji w social mediach. Nowe przepisy budzą j…
Ponad 1 mln zablokowanych wiadomości od oszustów dzięki wzorcom SMS i aż 75 mln zablokowanych prób wejścia na fałszywe strony - to efekty pracy ekspertów CERT Polska, działającego w instytucie NASK.
LinkedIn to jedna z najważniejszych platform biznesowych na świecie. Posiadanie firmowego profilu na LinkedIn może znacząco zwiększyć widoczność marki, budować zaufanie u klientów oraz wspierać działania rekrutacyjne. Jeśli zastanawiasz się, czy warto założyć profil firmowy na tej platformie, ten a…
Hosting to usługa polegająca na wydzieleniu przestrzeni dyskowej na współdzielonym z innymi klientami dysku. Jest ona przeznaczona na pliki składające się na stronę internetową. Serwer, na którym znajduje się ta przestrzeń dyskowa, jest dostępny przez cały czas, dzięki czemu również witryna widoczn…