Przejdź do głównej treści


Trzecia edycja Turnieju Miast Zumi. Zagłosuj na swoje miasto!

| nadesłane do eoborniki.pl | Internet

top eoborniki

Lokalizator internetowy Zumi zaprasza do udziału w Turnieju Miast – rankingu, w którym mieszkańcy głosują na najlepsze miejscowości w Polsce. Najbardziej aktywne miasta mogą wygrać kampanie promocyjne w serwisie Zumi oraz portalu Onet.pl.

Turniej Miast 2015 to już trzecia edycja rankingu organizowanego przez lokalizator Zumi. W ubiegłym roku najbardziej aktywnymi miastami były Gołdap, Sejny i Szydłowiec. Ich mieszkańcy wzajemnie się aktywizowali, udostępniając informacje o turnieju, a władze miast promowały ranking na swoich stronach. To była prawdziwa powszechna mobilizacja!

W tym roku w rankingu nagrodzonych zostanie osiem miast, spośród 335 miast powiatowych. Trzy główne nagrody – 99-procentowy rabat na kampanie promocyjne w serwisie Zumi oraz portalu Onet.pl – zdobędą najbardziej aktywne miejscowości. Każde miasto ma równe szanse – w rankingu stosowana jest zasada proporcji liczby głosów do liczby mieszkańców miejscowości.

Dodatkową nagrodą, także w postaci rabatu na kampanię promocyjną, zostanie uhonorowane miasto, które zdobędzie najwięcej głosów w rankingu w ogóle.

Tegoroczny Turniej Miast promuje także miasta ekologiczne, przyjazne turystom, aktywne biznesowo oraz najbardziej bezpieczne – mieszkańcy mogą głosować na swoje miejscowości także w tych kategoriach. Zwycięzcy otrzymają rabat na działania promocyjne w serwisie Zumi oraz portalu Onet.pl, a także certyfikat potwierdzający zdobycie nagrody.

Internauci mogą także wziąć udział w konkursie fotograficznym. To szansa na pokazanie swojego miasta na zdjęciach. Zwycięskie fotografie zostaną opublikowane na stronie głównej serwisu Zumi i będą ilustrować miejscowości, w których zostały zrobione. Autorzy najlepszych zdjęć mogą liczyc na nagrody.

Głosowanie portrwa do 25 listopada. Więcej informacji na stronie http://turniejmiast.zumi.pl

 

Co czwarty nastolatek (26 proc.) ogląda w sieci tzw. patostreamy, wulgarne, obsceniczne i nacechowane przemocą widowiska lub transmisje internetowe nadawane na żywo w serwisach streamingowych i mediach społecznościowych – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”.
Google Ads to potężne narzędzie reklamowe, które może znacząco zwiększyć sprzedaż online. Dzięki odpowiednio skonfigurowanym kampaniom reklamowym można dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych klientów, zwiększyć ruch na stronie internetowej i, co najważniejsze, poprawić wyniki sprzedażowe. W tym…
W dzisiejszych czasach większość konsumentów poszukuje informacji o produktach i usługach w internecie, a pierwszym miejscem, do którego zaglądają, jest wyszukiwarka Google. To właśnie dlatego SEO (Search Engine Optimization) stało się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm.
Akt o usługach cyfrowych (DSA) – przez nałożenie obowiązków na platformy mediowe – ma co do zasady ograniczyć rozprzestrzenianie nielegalnych treści w sieci, fake newsów i mowy nienawiści. To istotne, zwłaszcza w kontekście agresywnej rosyjskiej dezinformacji w social mediach. Nowe przepisy budzą j…
Ponad 1 mln zablokowanych wiadomości od oszustów dzięki wzorcom SMS i aż 75 mln zablokowanych prób wejścia na fałszywe strony - to efekty pracy ekspertów CERT Polska, działającego w instytucie NASK.
LinkedIn to jedna z najważniejszych platform biznesowych na świecie. Posiadanie firmowego profilu na LinkedIn może znacząco zwiększyć widoczność marki, budować zaufanie u klientów oraz wspierać działania rekrutacyjne. Jeśli zastanawiasz się, czy warto założyć profil firmowy na tej platformie, ten a…
Hosting to usługa polegająca na wydzieleniu przestrzeni dyskowej na współdzielonym z innymi klientami dysku. Jest ona przeznaczona na pliki składające się na stronę internetową. Serwer, na którym znajduje się ta przestrzeń dyskowa, jest dostępny przez cały czas, dzięki czemu również witryna widoczn…