Przejdź do głównej treści

Polityka prywatności na eoborniki.pl

| MP | Internet

Od 22 marca 2013 w Polsce obowiązuje prawo nakazujące Administratorom stron poinformować użytkowników na temat gromadzenia plików Cookies.

Ciasteczka (ang. cookies) to niewielkie pliki, zapisywane i przechowywane na twoim komputerze, tablecie lub smartphonie podczas gdy odwiedzasz różne strony w internecie. Ciasteczko zazwyczaj zawiera nazwę strony internetowej, z której pochodzi, „długość życia” ciasteczka (to znaczy czas jego istnienia), oraz przypadkowo wygenerowany unikalny numer służący do identyfikacji przeglądarki, z jakiej następuje połączenie ze stroną internetową.

W ramach naszych serwisów internetowych stosujemy pliki Cookies. Używamy Cookies, żeby zrozumieć,  w jaki sposób użytkownicy korzystają z witryny i dostosować ją tak, aby korzystanie z niej było dla nich przyjemniejsze i ciekawsze.

Stosujemy Cookies także w celach reklamowych i statystycznych. Cookies mogą być również stosowane przez współpracujących z nami reklamodawców oraz przez firmy badawcze.

W związku z powyższym od dnia dzisiejszego za każdym razem gdy będziecie Państwo odwiedzać nasz serwis pojawić się może prośba o akceptację plików cookies. Ponieważ akceptacja pozostawia również wpis w „ciasteczkach” jednokrotne potwierdzenie powinno starczyć na kilkadziesiąt dni lub do momentu usunięcia plików Cookies z przeglądarki.

Wprowadziliśmy również Politykę Prywatności w której opisujemy działanie plików cookies informując szerzej o problemie.

 

 

Zachęcamy do obejrzenia krótkiego filmiku nt. cookies.

Co czwarty nastolatek (26 proc.) ogląda w sieci tzw. patostreamy, wulgarne, obsceniczne i nacechowane przemocą widowiska lub transmisje internetowe nadawane na żywo w serwisach streamingowych i mediach społecznościowych – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”.
Google Ads to potężne narzędzie reklamowe, które może znacząco zwiększyć sprzedaż online. Dzięki odpowiednio skonfigurowanym kampaniom reklamowym można dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych klientów, zwiększyć ruch na stronie internetowej i, co najważniejsze, poprawić wyniki sprzedażowe. W tym…
W dzisiejszych czasach większość konsumentów poszukuje informacji o produktach i usługach w internecie, a pierwszym miejscem, do którego zaglądają, jest wyszukiwarka Google. To właśnie dlatego SEO (Search Engine Optimization) stało się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm.
Akt o usługach cyfrowych (DSA) – przez nałożenie obowiązków na platformy mediowe – ma co do zasady ograniczyć rozprzestrzenianie nielegalnych treści w sieci, fake newsów i mowy nienawiści. To istotne, zwłaszcza w kontekście agresywnej rosyjskiej dezinformacji w social mediach. Nowe przepisy budzą j…
Ponad 1 mln zablokowanych wiadomości od oszustów dzięki wzorcom SMS i aż 75 mln zablokowanych prób wejścia na fałszywe strony - to efekty pracy ekspertów CERT Polska, działającego w instytucie NASK.
LinkedIn to jedna z najważniejszych platform biznesowych na świecie. Posiadanie firmowego profilu na LinkedIn może znacząco zwiększyć widoczność marki, budować zaufanie u klientów oraz wspierać działania rekrutacyjne. Jeśli zastanawiasz się, czy warto założyć profil firmowy na tej platformie, ten a…
Hosting to usługa polegająca na wydzieleniu przestrzeni dyskowej na współdzielonym z innymi klientami dysku. Jest ona przeznaczona na pliki składające się na stronę internetową. Serwer, na którym znajduje się ta przestrzeń dyskowa, jest dostępny przez cały czas, dzięki czemu również witryna widoczn…