Dlaczego pozycjonowanie stron to rozwiązanie dla Ciebie? Znamy odpowiedź!
Nie musisz być biegły w nowinkach z branży marketingu internetowego żeby wiedzieć, czym jest pozycjonowanie. Możesz jednak mieć wątpliwości związane z decyzją dotyczącą tego, czy zwiększanie pozycji Twojej strony www zapewni Ci odczuwalne korzyści. Ten artykuł powstał z myślą o „niezdecydowanych” oraz tych, którzy chcą rozwijać biznesowe skrzydła, ale nie są przekonani co do SEO. Poświęć chwilę na lekturę i świadomie zdecyduj, czy zgłosić się do agencji interaktywnej.
Zależy Ci na zwiększeniu sprzedaży? Przestań się łudzić, że wysoka pozycja w Google nic nie daje
Tak się składa, że żyjemy w czasach zdominowanych przez internet. Każdy wie, w jaki sposób korzystać z wyszukiwarki Google, aby znaleźć interesujący produkt lub usługę. W związku z tym przekonanie, że reklama online jest bezwartościowa (a przynajmniej niepotrzebna), okazuje się wysoce błędne. Najnowsze badania sprawdzające, które pozycje w wyszukiwarce generują kliknięcia przekładające się na konwersję dowodzą, że obecność w TOP10 wyników bezpośrednio przekłada się na sprzedaż. Użytkownicy sieci zwracają uwagę niemal wyłącznie na pierwsze dziesięć odpowiedzi na wygooglowane zapytanie, przy czym w przypadku pierwszej pozycji na stronę przejdzie ok. 33% internautów, podczas gdy piąta pozycja zachęci zaledwie ok. 6%. Statystyki nie kłamią: im lepsza widoczność w sieci, tym większe zainteresowanie ofertą.
Jeżeli zarządzasz firmą usługową lub zakładem produkcyjnym, prowadzisz sklep internetowy albo lokalne przedsiębiorstwo, rozważ więc pozycjonowanie stron. Fachowo przeprowadzone pozwoli Twojej witrynie dostać się na szczyt Google, zapewniając Ci zyski, jakich nie odnotujesz bez promocji online.
Boisz się, że Twój mały biznes nie ma szans na sukces w internecie? Poznaj pozycjonowanie lokalne
Znakomitym rozwiązaniem dla małych przedsiębiorców, którzy prowadzą działalność w określonym regionie, okazuje się pozycjonowanie lokalne. To innowacyjna, spersonalizowana forma marketingu w sieci. Sprowadza się ona w dużej mierze do przygotowania, a następnie wdrożenia fraz kluczowych z członem geolokalizacyjnym, np. fryzjer Kalisz, korepetycje angielski Wrocław. Taki zabieg sprawia, że pozycjonowana lokalnie strona dociera przede wszystkim do osób, zamieszkujących dany obszar: najczęściej miasto lub województwo. Ma to sens, ponieważ promocja biznesów regionalnych na całą Polskę nie jest tak skuteczna – usług fryzjerskich czy nauczycieli udzielających korepetycji szuka się w swojej okolicy, a nie obcym mieście.
Dlatego jeżeli zarządzasz niewielką firmą, nie powinieneś obawiać się pozycjonowania. Dobra agencja SEO przygotuje dla Ciebie indywidualną ofertę, która na pewno odpowie Twoim oczekiwaniom. Zleć audyt swojej strony, sprawdź, co zaproponują specjaliści od marketingu internetowego i podejmij decyzję!
Źródło: Afterweb (https://afterweb.pl/)