Przejdź do głównej treści

7 powodów, dla których warto się pokazać

billboardx

 

Pokazanie się szerszemu gronu to swoista prezentacja. To oczywiste, że jeśli chcemy poinformować świat o tym, że istniejemy, zdobyć nowych klientów, przedstawić swoja markę lub zakomunikować coś istotnego – musimy wyjść z takim przekazem na zewnątrz i dotrzeć do mas. Jak to zrobić? Na przykład wykorzystując reklamę zewnętrzną. Jest kilka powodów, dla których warto wybrać taką właśnie formę prezentacji.

1. Reklama zewnętrzna to masowy zasięg

A na takim zasięgu właśnie nam zależy. Dzisiejsze media elektroniczne, jak i te drukowane, charakteryzują się pewną fragmentaryzacją. Jedynie reklama zewnętrzna odporna jest na tego typu procesy. Billboard, czy też jakakolwiek tablica reklamowa, pozwala dotrzeć do masowego odbiorcy. W ten sposób informujesz o swoim istnieniu, Twoja marka staje się rozpoznawalna, przekazujesz treść, na której Ci zależy i jesteś obecny w otoczeniu odbiorców 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Dlatego właśnie warto się pokazać.

2. Outdoor dociera do wszystkich

Reklama w mieście to wybór doskonały. Dlaczego? Ponieważ liczba mieszkańców miast systematycznie rośnie, stanowiąc już ponad 50% społeczeństwa. A jak wiadomo, mieszkańcy miast to konsumenci świadomi i dobrze poinformowani. Reklama zewnętrzna dociera do każdego segmentu odbiorców – to młodzież, osoby aktywne zawodowo, emeryci, ludzie młodsi i starsi, rodziny z dziećmi, profesjonaliści i amatorzy, po prostu wszyscy. Tak atrakcyjnego i kompletnego odbiorcy nie ma żaden inny przekaz.

3. Reklama zewnętrzna jest nieunikniona

Telewizor można wyłączyć, gazetę odłożyć, laptopa po prostu schować. Jednak niemożliwe jest, by przemieszczać się ulicami miasta z zamkniętymi oczami. Reklamy zewnętrznej nie można uniknąć. Jej odbiór jest automatyczny, a często także zupełnie nieświadomy, co wcale nie przeszkadza w tym, by zapadała w naszej pamięci. Wykorzystując reklamę zewnętrzną pokazujesz się i zostajesz zapamiętany.

4. Reklama zewnętrzna to możliwość wielokrotnego kontaktu

Jedynym warunkiem koniecznym do spełnienia w przypadku reklamy outdoorowej, jest fakt wyjścia z domu. Od tego momentu reklama „dzieje się”. Przechodnie i kierowcy mają kontakt z Twoim przekazem wielokrotnie w ciągu dnia, tygodnia i miesiąca. To zdecydowanie sprzyja zapamiętaniu przekazu.

5. Reklama zewnętrzna jest elastyczna

Co to oznacza? Że realizując kampanię reklamową przy wykorzystaniu nośników reklamy zewnętrznej, np. billboardów, możemy dowolnie ja kształtować i dopasowywać do własnych preferencji i ograniczeń. Decydując się na outdoor możesz przeprowadzić kampanię w całym kraju, w wybranym województwie, mieście, a nawet dzielnicy.

Elastyczność reklamy zewnętrznej to także różnorodność jej form. Podświetlane citylighty, billboardy, tablice reklamowe w rozmiarze XXL, np. gigaboardy – wszystkie te nośniki reklamy pozwalają na realizację zróżnicowanych celów Twojej kampanii reklamowej oraz na dotarcie do zróżnicowanych grup odbiorców.

6. Reklama outdoorowa to obraz, a właśnie obraz lubimy najbardziej

Jeśli zastanawiasz się, co najbardziej i najlepiej eksponuje markę, produkt, przekaz, podpowiadamy – plakat. Reklama zewnętrzna w tej kwestii to niemal nieograniczone możliwości kreacji. Jeśli chcesz wypromować coś, dla czego aspekty wizualne są szczególnie istotne, reklama zewnętrzna będzie trafnym rozwiązaniem. Jak lepiej zaprezentować modne ubranie, apetyczne jedzenia lub najnowszy model eleganckiego samochodu, jak nie obrazem właśnie?

7. Reklama zewnętrzna potrafi zaskoczyć

Outdoor to jedna z najstarszych metod reklamy, co jednak nie przeszkadza jej w poszukiwaniu nowych, innowacyjnych rozwiązań. Niecodzienne pomysły, np. w postaci niestandardowego wykorzystania standardowych nośników reklamy, tworzenie form przestrzennych lub o zmiennej ekspozycji, mogą Cię zaskoczyć, jeszcze skuteczniej przyciągając uwagę odbiorcy.

Warto się pokazać, dlatego wejdź na http://billboard-x.pl/ i zobacz, jakie to proste!

Kubki to prezenty, które nigdy nie wychodzą z mody. Nie wymagają dużego budżetu, potrafią sprawić radość, zwłaszcza dobrze dobrane. Jednak kubki nie są uniwersalne – nie każdy pasuje na dowolną okazję, dlatego warto się zastanowić, zanim dokonamy zakupu. Poniżej krótka ściąga, jak dobierać kubki do…
System LOTO stanowi zespół procedur i urządzeń technicznych, mających na celu całkowite odizolowanie źródeł energii od maszyn lub urządzeń podczas ich konserwacji, napraw czy czyszczenia. Jego podstawowym założeniem jest uniemożliwienie przypadkowego uruchomienia maszyny lub uwolnienia energii, któ…
Kupno materaca to decyzja, która wpływa na kręgosłup, regenerację i samopoczucie przez lata. Chcesz wyspać się lepiej bez przepłacania i bez czekania tygodniami? Bezpośredni zakup u producenta daje przewagę, której nie zapewnia typowy sklep. W tym przewodniku pokazuję realne korzyści, konkretne lic…
W nocy z 25 na 26 października 2025 r. cofniemy zegarki z godziny 3:00 na 2:00. To właśnie dziś śpimy o godzinę dłużej, ale popołudnia znów staną się ciemniejsze. Polska – podobnie jak większość krajów Europy – wraca do tzw. czasu zimowego, zwanego też astronomicznym lub środkowoeuropejskim (CET).
Zieleń we wnętrzach biurowych to nie tylko modny akcent, ale przede wszystkim element poprawiający komfort pracy, estetykę przestrzeni i samopoczucie pracowników.
Lubisz odzież, która sprawdza się w każdych warunkach? Zastanawiasz się, dlaczego spodnie taktyczne cieszą się tak dużą popularnością nie tylko wśród pasjonatów militariów, ale także wśród osób aktywnych na co dzień? Jeśli chcesz dowiedzieć się, co je wyróżnia i dlaczego uchodzą za jedne z najbardz…
Organizacja wesela to nie tylko wielkie decyzje – sala, menu czy suknia. To też te mniejsze elementy, które sprawiają, że uroczystość zostaje w pamięci na długo. Jednym z nich może być… wata cukrowa. Choć brzmi to trochę nietypowo, coraz więcej par decyduje się na tę słodką atrakcję. I nie ma się c…