Skip to main content


7 powodów, dla których warto się pokazać

billboardx

 

Pokazanie się szerszemu gronu to swoista prezentacja. To oczywiste, że jeśli chcemy poinformować świat o tym, że istniejemy, zdobyć nowych klientów, przedstawić swoja markę lub zakomunikować coś istotnego – musimy wyjść z takim przekazem na zewnątrz i dotrzeć do mas. Jak to zrobić? Na przykład wykorzystując reklamę zewnętrzną. Jest kilka powodów, dla których warto wybrać taką właśnie formę prezentacji.

1. Reklama zewnętrzna to masowy zasięg

A na takim zasięgu właśnie nam zależy. Dzisiejsze media elektroniczne, jak i te drukowane, charakteryzują się pewną fragmentaryzacją. Jedynie reklama zewnętrzna odporna jest na tego typu procesy. Billboard, czy też jakakolwiek tablica reklamowa, pozwala dotrzeć do masowego odbiorcy. W ten sposób informujesz o swoim istnieniu, Twoja marka staje się rozpoznawalna, przekazujesz treść, na której Ci zależy i jesteś obecny w otoczeniu odbiorców 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Dlatego właśnie warto się pokazać.

2. Outdoor dociera do wszystkich

Reklama w mieście to wybór doskonały. Dlaczego? Ponieważ liczba mieszkańców miast systematycznie rośnie, stanowiąc już ponad 50% społeczeństwa. A jak wiadomo, mieszkańcy miast to konsumenci świadomi i dobrze poinformowani. Reklama zewnętrzna dociera do każdego segmentu odbiorców – to młodzież, osoby aktywne zawodowo, emeryci, ludzie młodsi i starsi, rodziny z dziećmi, profesjonaliści i amatorzy, po prostu wszyscy. Tak atrakcyjnego i kompletnego odbiorcy nie ma żaden inny przekaz.

3. Reklama zewnętrzna jest nieunikniona

Telewizor można wyłączyć, gazetę odłożyć, laptopa po prostu schować. Jednak niemożliwe jest, by przemieszczać się ulicami miasta z zamkniętymi oczami. Reklamy zewnętrznej nie można uniknąć. Jej odbiór jest automatyczny, a często także zupełnie nieświadomy, co wcale nie przeszkadza w tym, by zapadała w naszej pamięci. Wykorzystując reklamę zewnętrzną pokazujesz się i zostajesz zapamiętany.

4. Reklama zewnętrzna to możliwość wielokrotnego kontaktu

Jedynym warunkiem koniecznym do spełnienia w przypadku reklamy outdoorowej, jest fakt wyjścia z domu. Od tego momentu reklama „dzieje się”. Przechodnie i kierowcy mają kontakt z Twoim przekazem wielokrotnie w ciągu dnia, tygodnia i miesiąca. To zdecydowanie sprzyja zapamiętaniu przekazu.

5. Reklama zewnętrzna jest elastyczna

Co to oznacza? Że realizując kampanię reklamową przy wykorzystaniu nośników reklamy zewnętrznej, np. billboardów, możemy dowolnie ja kształtować i dopasowywać do własnych preferencji i ograniczeń. Decydując się na outdoor możesz przeprowadzić kampanię w całym kraju, w wybranym województwie, mieście, a nawet dzielnicy.

Elastyczność reklamy zewnętrznej to także różnorodność jej form. Podświetlane citylighty, billboardy, tablice reklamowe w rozmiarze XXL, np. gigaboardy – wszystkie te nośniki reklamy pozwalają na realizację zróżnicowanych celów Twojej kampanii reklamowej oraz na dotarcie do zróżnicowanych grup odbiorców.

6. Reklama outdoorowa to obraz, a właśnie obraz lubimy najbardziej

Jeśli zastanawiasz się, co najbardziej i najlepiej eksponuje markę, produkt, przekaz, podpowiadamy – plakat. Reklama zewnętrzna w tej kwestii to niemal nieograniczone możliwości kreacji. Jeśli chcesz wypromować coś, dla czego aspekty wizualne są szczególnie istotne, reklama zewnętrzna będzie trafnym rozwiązaniem. Jak lepiej zaprezentować modne ubranie, apetyczne jedzenia lub najnowszy model eleganckiego samochodu, jak nie obrazem właśnie?

7. Reklama zewnętrzna potrafi zaskoczyć

Outdoor to jedna z najstarszych metod reklamy, co jednak nie przeszkadza jej w poszukiwaniu nowych, innowacyjnych rozwiązań. Niecodzienne pomysły, np. w postaci niestandardowego wykorzystania standardowych nośników reklamy, tworzenie form przestrzennych lub o zmiennej ekspozycji, mogą Cię zaskoczyć, jeszcze skuteczniej przyciągając uwagę odbiorcy.

Warto się pokazać, dlatego wejdź na http://billboard-x.pl/ i zobacz, jakie to proste!

Ile bierze firma sprzątająca za godzinę?

Usługi firm sprzątających stały się nieodłącznym elementem współczesnego życia, zarówno w sferze biznesowej, jak i prywatnej. Bez względu na to, czy jesteś przedsiębiorcą, który chce utrzymać czystość w miejscu pracy, czy też zależy ci na pięknym mieszkaniu, podpowiemy ile takie usługi kosztują. 

Moda na zimne dni. Co ubrać, gdy pogoda nie rozpieszcza?

Zimowe dni mogą być wyzwaniem dla stylizacji, ale również stanowią świetną okazję do wyrażenia swojego unikalnego stylu. W artykule tym odkryjemy, jak połączyć funkcjonalność z modą, aby cieszyć się zimowymi dniami w pełni komfortowo i stylowo.

Bielizna na Dzień Kobiet: Gdzie kupić idealny prezent dla Twojej dziewczyny?

Dzień Kobiet to doskonała okazja do celebracji kobiecej siły, niezależności i piękna. Chcesz pokazać ukochanej, jak wiele dla Ciebie znaczy? Wybierz intymny prezent, który wyrazi więcej niż tysiąc słów! Bielizna damska na prezent zyskuje na popularności ze względu na swoją unikalną zdolność do łą...

Zaproszenia na 18 - kiedy wręczać, jakie wzory wybrać

Osiemnaste urodziny stanowią symboliczny punkt zwrotny w życiu. To czas, gdy młoda osoba przekracza progi nie tylko pełnoletniości, ale też większej samodzielności i odpowiedzialności.

Jak dobrać odpowiednie gadżety reklamowe dla nowych pracowników?

Istnieje niepisany zwyczaj, że nowi pracownicy w firmie otrzymują specjalny „pakiet powitalny”. Co się na niego składa? Przede wszystkim praktyczne gadżety firmowe. Mogą być to zarówno długopisy i notesy, jak również parasole, torby czy nawet breloki z latarką. W jaki sposób dobrać je tak, aby by...

Jak ławki miejskie wpływają na jakość życia w mieście?

Ławki miejskie są ważnym elementem infrastruktury miejskiej, odgrywającym kluczową rolę w tworzeniu funkcjonalnych i przyjaznych przestrzeni publicznych. Ich obecność w miastach ma znaczący wpływ na zdrowie, dobrostan mieszkańców oraz jakość życia w obszarach miejskich.

Czy przysłowia pogodowe naszych babć nadal się sprawdzają? Komentuje ekspert IMGW 

IMGW: wiele staropolskich przysłów pogodowych już nie jest aktualna. „Gdy listopad mroźny, to lipiec niegroźny”, „Święta Zofija kłosy rozwija”, „Marzec zimny i słoneczny plon zapewnia dostateczny” - wiele z nas pamięta staropolskie przysłowia o pogodzie i uprawie ziemi, których używali nasi dziad...