Skip to main content

7 powodów, dla których warto się pokazać

billboardx

 

Pokazanie się szerszemu gronu to swoista prezentacja. To oczywiste, że jeśli chcemy poinformować świat o tym, że istniejemy, zdobyć nowych klientów, przedstawić swoja markę lub zakomunikować coś istotnego – musimy wyjść z takim przekazem na zewnątrz i dotrzeć do mas. Jak to zrobić? Na przykład wykorzystując reklamę zewnętrzną. Jest kilka powodów, dla których warto wybrać taką właśnie formę prezentacji.

1. Reklama zewnętrzna to masowy zasięg

A na takim zasięgu właśnie nam zależy. Dzisiejsze media elektroniczne, jak i te drukowane, charakteryzują się pewną fragmentaryzacją. Jedynie reklama zewnętrzna odporna jest na tego typu procesy. Billboard, czy też jakakolwiek tablica reklamowa, pozwala dotrzeć do masowego odbiorcy. W ten sposób informujesz o swoim istnieniu, Twoja marka staje się rozpoznawalna, przekazujesz treść, na której Ci zależy i jesteś obecny w otoczeniu odbiorców 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Dlatego właśnie warto się pokazać.

2. Outdoor dociera do wszystkich

Reklama w mieście to wybór doskonały. Dlaczego? Ponieważ liczba mieszkańców miast systematycznie rośnie, stanowiąc już ponad 50% społeczeństwa. A jak wiadomo, mieszkańcy miast to konsumenci świadomi i dobrze poinformowani. Reklama zewnętrzna dociera do każdego segmentu odbiorców – to młodzież, osoby aktywne zawodowo, emeryci, ludzie młodsi i starsi, rodziny z dziećmi, profesjonaliści i amatorzy, po prostu wszyscy. Tak atrakcyjnego i kompletnego odbiorcy nie ma żaden inny przekaz.

3. Reklama zewnętrzna jest nieunikniona

Telewizor można wyłączyć, gazetę odłożyć, laptopa po prostu schować. Jednak niemożliwe jest, by przemieszczać się ulicami miasta z zamkniętymi oczami. Reklamy zewnętrznej nie można uniknąć. Jej odbiór jest automatyczny, a często także zupełnie nieświadomy, co wcale nie przeszkadza w tym, by zapadała w naszej pamięci. Wykorzystując reklamę zewnętrzną pokazujesz się i zostajesz zapamiętany.

4. Reklama zewnętrzna to możliwość wielokrotnego kontaktu

Jedynym warunkiem koniecznym do spełnienia w przypadku reklamy outdoorowej, jest fakt wyjścia z domu. Od tego momentu reklama „dzieje się”. Przechodnie i kierowcy mają kontakt z Twoim przekazem wielokrotnie w ciągu dnia, tygodnia i miesiąca. To zdecydowanie sprzyja zapamiętaniu przekazu.

5. Reklama zewnętrzna jest elastyczna

Co to oznacza? Że realizując kampanię reklamową przy wykorzystaniu nośników reklamy zewnętrznej, np. billboardów, możemy dowolnie ja kształtować i dopasowywać do własnych preferencji i ograniczeń. Decydując się na outdoor możesz przeprowadzić kampanię w całym kraju, w wybranym województwie, mieście, a nawet dzielnicy.

Elastyczność reklamy zewnętrznej to także różnorodność jej form. Podświetlane citylighty, billboardy, tablice reklamowe w rozmiarze XXL, np. gigaboardy – wszystkie te nośniki reklamy pozwalają na realizację zróżnicowanych celów Twojej kampanii reklamowej oraz na dotarcie do zróżnicowanych grup odbiorców.

6. Reklama outdoorowa to obraz, a właśnie obraz lubimy najbardziej

Jeśli zastanawiasz się, co najbardziej i najlepiej eksponuje markę, produkt, przekaz, podpowiadamy – plakat. Reklama zewnętrzna w tej kwestii to niemal nieograniczone możliwości kreacji. Jeśli chcesz wypromować coś, dla czego aspekty wizualne są szczególnie istotne, reklama zewnętrzna będzie trafnym rozwiązaniem. Jak lepiej zaprezentować modne ubranie, apetyczne jedzenia lub najnowszy model eleganckiego samochodu, jak nie obrazem właśnie?

7. Reklama zewnętrzna potrafi zaskoczyć

Outdoor to jedna z najstarszych metod reklamy, co jednak nie przeszkadza jej w poszukiwaniu nowych, innowacyjnych rozwiązań. Niecodzienne pomysły, np. w postaci niestandardowego wykorzystania standardowych nośników reklamy, tworzenie form przestrzennych lub o zmiennej ekspozycji, mogą Cię zaskoczyć, jeszcze skuteczniej przyciągając uwagę odbiorcy.

Warto się pokazać, dlatego wejdź na http://billboard-x.pl/ i zobacz, jakie to proste!

Czy zastanawiasz się, jak wyróżnić swoją firmę w oczach klientów? Jakie luksusowe prezenty firmowe mogą podkreślić Twoją dbałość o szczegóły i wyjątkowość oferty? Oto lista 10 ekskluzywnych upominków, które z pewnością zrobią wrażenie na Twoich klientach.
Kawa w Polsce coraz częściej staje się nie tylko sposobem na poranne pobudzenie, ale także swego rodzaju rytuałem. Podejście do kultury jej picia i parzenia różni się w zależności od kraju czy kontynentu. W Etiopii, gdzie rośnie sporo gatunków kaw, ceremonia parzenia potrafi trwać nawet kilka god...
Coraz więcej osób szuka praktycznych rozwiązań, które pozwolą na utrzymanie pięknego i eleganckiego wyglądu wnętrz bez konieczności poświęcania dużej ilości czasu na pielęgnację.
Event manager to jeden z zawodów przyszłości, na który obserwuje się coraz większe zapotrzebowanie. Z usług organizatora imprez korzystają nie tylko wielkie korporacje, ale też instytucje publiczne i osoby prywatne. Coraz więcej Polaków pragnie mieć zjawiskowe urodziny, wesele czy niezapomnianą k...
Rośnie świadomość na temat odzieży oraz jej produkcji, w związku z czym coraz więcej osób decyduje się na założenie tzw. szafy kapsułowej. Mieści ona uniwersalne, klasyczne ubrania o stonowanych odcieniach i wykonane z materiałów najwyższej jakości. Poznaj kilka popularnych na całym świecie, pres...
Koordynator ds. dostępności to nowy zawód, który wykształcił się na przestrzeni ostatnich lat. Co wchodzi w zakres obowiązków koordynatora dostępności? Jakie kwalifikacje musi posiadać? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz poniżej!
Okulary z filtrem światła niebieskiego stają się coraz popularniejsze i coraz częściej kupowane, ze względu na rosnącą świadomość na temat szkodliwości nadmiaru światła niebieskiego. Ten rodzaj światła emituje słońce, a także urządzenia elektroniczne – komputery, tablety, smartfony, telewizory i ...