Przejdź do głównej treści

Kilka słów o reklamie typu outdoor

| nadesłane do redakcji | Różne

eaktiv4

Reklama outdoor (inaczej reklama zewnętrzna) stanowi wyjątkowo atrakcyjne medium. Mimo obecnoœci nowszych kanałów - radia, telewizji oraz internetu wciąż jest bardzo skuteczna i pozostaje konkurencyjna. Główną zaletą reklamy zewnętrznej jest jej naturalnoœć, która ułatwia bezpoœredni odbiór wszystkim osobom przebywającym poza domem. W przeciwieństwie do biura czy domowego zacisza, przebywanie na œwieżym powietrzu nastawienia nas na kontakt z otoczeniem co tylko potęguje skutecznoœć reklamy zewnętrznej. Inną jej zaletą jest fakt, że aby przyjrzeć się prezentowanym treœciom nie musimy wykonywać żadnych dodatkowych czynnoœci ani przeznaczać na to dodatkowego czasu (w przeciwieństwie do telewizora czy przeglądarki internetowej).

Wielkoœć ma znaczenie

Pomimo popularnoœci wspomnianych wczeœniej mediów elektronicznych (zwłaszcza internetu), zapotrzebowanie na reklamy typu outdoor nie spada. Największym zainteresowaniem cieszą się wielkoformatowe noœniki o powierzchni minimum 18 metrów kwadratowych (zazwyczaj wybierane są większe, 48-metrowe). Zlokalizowany w centrum miasta lub przy ruchliwej drodze billboard reklamowy potrafi wyjštkowo efektywnie przyciągać uwagę potencjalnych klientów.

Prosty przekaz i konsekwentne działanie

Dobry plakat reklamowy jest dopasowany do okreœlonej (możliwie jak największej) grupy docelowej. Operujący jasnym językiem oraz czytelnym obrazem sprawia, że odbiorca nie ma problemu z odbiorem przekazu. Elementy humorystyczne oraz kreatywne operowanie poszczególnymi elementami nadają plakatom wyjštkowoœć i sprawiają, że przyciągają wzrok na długo (i również na długo zapadają w pamięć).

Dzięki obecnoœci w otoczeniu odbiorcy, reklamę typu outdoor charakteryzuje intensywny, choć nie nachalny, kontakt z nim. Billboard czy plakat widoczny przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, prędzej czy póŸniej dociera do klienta, czasem nawet bez jego wiedzy.

Branże i klienci

Z reklamy zewnętrznej najczęœciej korzysta branża sprzedaży 25,5%, branża telekomunikacyjna (21%) oraz szeroko pojęta rozrywka i kultura (13,4%). Dalsze pozycje w zestawieniu zajmuje żywnoœć oraz sektor usług.

Jeœli zaœ chodzi podmioty wykorzystujące reklamę typu outdoor, na pierwszym miejscu od lat pozostają galerie handlowe (17,1%) oraz operatorzy sieci komórkowych (15,6%).

Choć rzadko pojawia się na językach smakoszy i nie wywołuje tyle emocji co superfoods czy modne diety, błonnik to bezsprzecznie jeden z najważniejszych składników codziennego odżywiania.
Firmy, które chcą wyróżnić się na tle konkurencji i budować spójny wizerunek, coraz częściej inwestują w odzież firmową z nadrukiem.
Każda praca jest inna – jest to zupełnie oczywiste. Jednocześnie jednak każdy przedstawiciel zawodu powinien mieć ubiór dostosowany do wykonywanego zawodu – najczęściej nie stanowi to żadnego problemu dla osób pracujących w biurze.
Lotnisko to dla wielu z nas początek podróży – służbowej, rodzinnej albo tej, o której marzyliśmy od miesięcy.
Kawa tuż po zbiorach ma kolor zielony i taka też przyjeżdża do palarni. Jej kolor, pełnię smaku i aromatu wydobywa palenie. Proces ten przeprowadzają doświadczeni specjaliści – roasterzy.
Wśród zabytkowych pałaców, zamków i opuszczonych budowli Wielkopolski znajdują się lokalizacje, które budzą niepokój nawet wśród sceptyków. Opowieści o duchach, niewyjaśnionych dźwiękach i tragicznych wydarzeniach przyciągają badaczy zjawisk paranormalnych i miłośników tajemnic.
Codzienne przepisy nabierają nowego wymiaru dzięki umiejętnemu wykorzystaniu sosów kulinarnych. Szybkie, łatwe i efektowne przepisy na sosy stają się kluczem do sukcesu. Poznaj sposoby, które inspirują do eksperymentowania w kuchni.