Przejdź do głównej treści


Reklama na świeżym powietrzu – jak się do niej przygotować?

| Artykuł sponsorowany | Różne

Wszelkie wydarzenia na świeżym powietrzu stanowią doskonałą okazję do promocji firmy. Imprezy sportowe, koncerty i festyny są odwiedzane przez masę osób, a każda z nich to przecież potencjalny klient. Sama obecność firmy na imprezie nie wystarczy, by przyciągnąć uwagę odwiedzających. W tym celu warto sięgnąć po narzędzia, które zostały opracowane specjalnie w celu eksponowania marki, produktu lub usługi. O jakich narzędziach mowa? Odpowiedź znajdziesz poniżej.

Każda akcja promocyjna na świeżym powietrzu musi być skrupulatnie zaplanowana. Podstawą skutecznych działań reklamowych/handlowych jest wynajęcie atrakcyjnego punktu. Atrakcyjnego, czyli takiego, wokół którego skupia się większość odwiedzających dane wydarzenie. Praktyka pokazuje jednak, że bez systemów przyciągających uwagę, nawet najlepsze miejsce nie gwarantuje powodzenia. Mając to na względzie, warto poczynić pewne przygotowania, które sprawią, że reklama na świeżym powietrzu będzie miała przełożenie na realne korzyści dla firmy.

Jak przyciągnąć uwagę klientów?

Zastanówmy się przez chwilę, co czyni dane miejsce atrakcyjnym? Przede wszystkim ciekawa zabudowa i jej otoczenie. Odwiedzając nowe miasta, w pierwszej kolejności zwracamy uwagę na budynki i nawet bez specjalistycznej wiedzy z zakresu architektury potrafimy zachwycić się ich detalami. Tak samo działa to w każdym otoczeniu – ludzie zwracają uwagę na detale, które wzbudzają w nich ciekawość. 

Mając na względzie powyższe, należy jasno stwierdzić, że kluczem do sukcesu jest właśnie rozbudzenie ciekawości. Jak to zrobić? Nic prostszego. Wystarczy przygotować atrakcyjne stoisko, rzucające się w oczy już z daleka i wyróżniające się na monotonnym tle konkurencji. 

Leżaki, namioty i flagi reklamowe – praktyczne systemy stworzone z myślą o reklamie outdoorowej

Pomogą w tym systemy reklamowe, opracowane specjalnie z myślą o zastosowaniu w przestrzeni zewnętrznej. Po pierwsze, atrakcyjny namiot, np. taki, który można zamówić na stronie https://www.adsystem.pl/outdoor/air-tent/. Na festynach, koncertach, festiwalach czy imprezach sportowych, to właśnie namioty reklamowe pełnią funkcję punktów reprezentujących firmę. Należy więc zadbać, by „tymczasowa siedziba” była wyjątkowa. Ciekawa forma, atrakcyjna, wyrazista kolorystyka i dobrze wyeksponowane logo przedsiębiorstwa to podstawa, ale nie można zapomnieć też o względach praktycznych. Konstrukcja musi być przede wszystkim stabilna i odporna na kaprysy pogody.

Po drugie, flagi reklamowe, takie jak prezentowane na stronie https://www.adsystem.pl/outdoor/flagi/. Ten praktyczny element spełnia dwojaką funkcję – przyciąga wzrok i stanowi nośnik dowolnych informacji. W połączeniu z atrakcyjnym namiotem, flagi niezwykle skutecznie skupiają uwagę potencjalnych klientów, a o to właśnie chodzi.

Po trzecie, leżaki reklamowe, takie jak oferowane przez Adsystem pod adresem https://www.adsystem.pl/outdoor/lezaki/. Na wszelkich imprezach na świeżym powietrzu, wygodne leżaki przyciągają potencjalnych klientów niczym magnes żelazo. Okraszone firmowym logo i pozostające w konkretnej konwencji kolorystycznej, wraz z pozostałymi elementami tworzą spójną całość, czego efektem jest fenomenalnie prezentujące się stoisko firmowe. 

W porównaniu do tradycyjnych perkusji akustycznych, elektroniczne zestawy są stosunkowo nowym wynalazkiem, jednak już zdążyły ugruntować swoją pozycję jako niezbędny instrument współczesnych perkusistów. Poznaj krótką historię perkusji elektronicznej!
Coraz dłuższe marcowe dni zachęcają do aktywności, a jednym ze sposobów na ciekawe spędzenie czasu będzie wizyta w escape roomie. Coraz większą popularnością cieszą się pokoje zagadek w plenerze.
Wieczór kawalerski to wyjątkowa okazja, by przyszły pan młody mógł po raz ostatni zaszaleć w gronie najbliższych przyjaciół przed zmianą stanu cywilnego.
Szukasz autentycznych luksusowych akcesoriów samochodowych w Polsce? Sprawdź, gdzie kupić oryginalne produkty marek premium, takich jak BMW, Ferrari i Porsche.
Święta, takie ja Bożego Narodzenia to czas obdarowywania się prezentami, ale czy warto stosować tę tradycję również w biznesie? Inwestowanie w prezenty świąteczne dla klientów i kontrahentów może być świetnym sposobem na wzmocnienie relacji oraz budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Przyjrzyjmy si…
Nasz czytelnik Ernest podzielił się z nami zdjęciami, wykonanymi w nocy z 2 na 3 lutego 2025, na których widać bardzo interesujące zjawisko optyczne. 
W dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się świecie pracy, kompetencje zawodowe stanowią solidny fundament sukcesu.