Skip to main content

Jakie firmy powinny zainteresować się kubkami z nadrukiem?

| Artykuł sponsorowany | Różne

Jednym z ciekawszych gadżetów reklamowych są kubki z nadrukiem. W przeciwieństwie do wielu gratisów oferowanych przez część firm, kubki stanowią nie tylko świetną formę prezentacji logotypu czy hasła promocyjnego, ale również mają praktyczne zastosowanie. Korzystające z nich osoby niejako naturalnie zapamiętują elementy wizualne związane z marką. Czy każde przedsiębiorstwo może podarować kubek z nadrukiem swoim kontrahentom? Jaką jeszcze rolę, poza miłym podarunkiem, może pełnić ceramika reklamowa?

Identyfikacja wizualna obowiązkowa dla agencji reklamowych i marketingowych

Ponoć w marketingu najistotniejsze jest nie to, co ludzie mówią o firmie, ale żeby w ogóle mówili. To nie do końca prawda – lepiej żeby twoje przedsiębiorstwo nie było postrzegane jako skąpe czy nieprofesjonalne – a takie właśnie wrażenie sprawi z pewnością ktoś, kto na targi przywiezie same smycze lub krówki. To dlatego każda firma powinna zadbać o pomysłowe i przydatne upominki, które z różnych okazji można wręczać klientom, dostawcom czy gościom odwiedzającym stoisko targowe.

Są jednak branże, w których marketing wizualny odgrywa kluczową rolę – należą do nich reklama, poligrafia czy komunikacja społeczna. To dosyć logiczne – jeśli pragniesz przekonać klienta, że doskonale zajmiesz się marketingiem jego firmy, powinieneś podać swój przykład jako pierwszy. Jeśli więc posiadasz nieciekawą stronę internetową, wyblakły baner na płocie a do tego jago gratis oferujesz długopis – raczej nie powinieneś liczyć na poważne zlecenia.

Twoja firma zajmuje się reklamą, marketingiem, public relations? Kubki reklamowe to jeden z najprostszych i najtańszych sposobów pokazania klientom, że jesteś profesjonalistą. Podaj w nich kawę i herbatę podczas rozmowy z kontrahentem. Podaruj jako upominek, aby na co dzień przypominał, że kto jak kto, ale ty potrafisz się zareklamować. To właśnie funkcjonalne gadżety odnoszą najlepsze efekty – zamiast schować je do szuflady, obdarowany faktycznie ich używa, dzięki czemu każdego dnia ma przed oczami twoje logo. Trudno o lepszy sposób na efektywny marketing.

Nadruki na ceramice w branży horeca

Zakup logowanych kubków powinni rozważyć również menadżerowie restauracji, kawiarń, hoteli, moteli, hosteli i wszystkich innych obiektów, w których klientom podawane są napoje. W tym przypadku warto postawić nie na nadruk typu fullprint, ale raczej na dyskretnie umiejscowione logo. Dzięki temu w trakcie korzystania z usług, gość będzie miał stały kontakt z elementami twojej identyfikacji wizualnej. Ciekawy graficznie akcent wpadnie w oko również podczas odwiedzin u kosmetyczki czy fryzjera, gdzie klientki mogą napić się kawy w oczekiwaniu na finalny efekt zabiegów.

Dzięki tak drobnemu detalowi, jakim jest kubek z logotypem, twoje notowania u klienta od razu wzrosną – każdy woli mieć do czynienia z firmą na tyle profesjonalną, że nawet kubki pasują do wystroju. A jeśli już zdecydujesz się kupić do swojej kawiarni czy salonu SPA kubki z nadrukiem - Ceramika Reklamowa posiada w ofercie mnóstwo modeli z wieloma opcjami nadruku – sprawdź, który będzie najlepiej oddawał ducha twojego lokalu.

Czy firma produkcyjna potrzebuje kubków z nadrukiem?

Czy kubki z nadrukiem przydadzą się również w firmie produkcyjnej? Jak najbardziej – nawet jeżeli reprezentuje ona przemysł ciężki. Przede wszystkim to właśnie firmy produkcyjne najczęściej promują swoje wyroby podczas targów, uczestniczą również w licznych branżowych konferencjach i seminariach – a na taką imprezę nie można przyjechać z pustymi rękami. Kubek z logotypem to nie tylko przyjazny dla portfela, ale także bardzo atrakcyjny dla potencjalnego kontrahenta podarunek, który nieustannie będzie przypominał o przedsiębiorstwie.

Ponadto nikt nie powiedział, że wykorzystanie ceramiki reklamowej musi ograniczyć się do gratisów, oferowanych klientom. Zapewne w budynku twojej firmy znajduje się stołówka czy pokój socjalny, do dyspozycji pracowników – logowane kubki to fantastyczny element marketingu wewnętrznego. Zamiast wymagać od załogi, aby przynosiła własne naczynia, zapewnij firmowe kubki – pracownicy poczują się docenieni i będą mieli świadomość, że pracują w poważnej firmie, w której zwraca się uwagę na komfort każdego zatrudnionego.

Trudno znaleźć firmę, w której nie sprawdziłyby się kubki z nadrukiem. Poza przedsiębiorstwami, identyfikacja wizualna jest równie istotna dla urzędów, organizacji, instytucji czy ośrodków szkoleniowych. Ceramika reklamowa ułatwia zaznajamianie się osobom postronnym z logotypem czy przesłaniem danego podmiotu, a także pokazuje go w dobrym świetle – skoro poświęcili czas i środki na wybór i zakup kubków z własnym logo, to zapewne równie profesjonalnie podchodzą do obsługi klienta.

 

Czy zastanawiasz się, jak wyróżnić swoją firmę w oczach klientów? Jakie luksusowe prezenty firmowe mogą podkreślić Twoją dbałość o szczegóły i wyjątkowość oferty? Oto lista 10 ekskluzywnych upominków, które z pewnością zrobią wrażenie na Twoich klientach.
Kawa w Polsce coraz częściej staje się nie tylko sposobem na poranne pobudzenie, ale także swego rodzaju rytuałem. Podejście do kultury jej picia i parzenia różni się w zależności od kraju czy kontynentu. W Etiopii, gdzie rośnie sporo gatunków kaw, ceremonia parzenia potrafi trwać nawet kilka god...
Coraz więcej osób szuka praktycznych rozwiązań, które pozwolą na utrzymanie pięknego i eleganckiego wyglądu wnętrz bez konieczności poświęcania dużej ilości czasu na pielęgnację.
Event manager to jeden z zawodów przyszłości, na który obserwuje się coraz większe zapotrzebowanie. Z usług organizatora imprez korzystają nie tylko wielkie korporacje, ale też instytucje publiczne i osoby prywatne. Coraz więcej Polaków pragnie mieć zjawiskowe urodziny, wesele czy niezapomnianą k...
Rośnie świadomość na temat odzieży oraz jej produkcji, w związku z czym coraz więcej osób decyduje się na założenie tzw. szafy kapsułowej. Mieści ona uniwersalne, klasyczne ubrania o stonowanych odcieniach i wykonane z materiałów najwyższej jakości. Poznaj kilka popularnych na całym świecie, pres...
Koordynator ds. dostępności to nowy zawód, który wykształcił się na przestrzeni ostatnich lat. Co wchodzi w zakres obowiązków koordynatora dostępności? Jakie kwalifikacje musi posiadać? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz poniżej!
Okulary z filtrem światła niebieskiego stają się coraz popularniejsze i coraz częściej kupowane, ze względu na rosnącą świadomość na temat szkodliwości nadmiaru światła niebieskiego. Ten rodzaj światła emituje słońce, a także urządzenia elektroniczne – komputery, tablety, smartfony, telewizory i ...