Jak wybrać koszulki reklamowe?
Koszulki reklamowe są zaliczane do tradycyjnych i nadal bardzo skutecznych gadżetów promocyjnych. Odpowiednio wybrane i zaprojektowane stanowią istotne wsparcie działań wizerunkowych. Mogą być wykorzystywane także na co dzień, na przykład jako element stroju pracowniczego podczas akcji reklamowych czy niezobowiązujący podarunek dla klientów w czasie targów i innych wydarzeń. Aby jednak wykorzystanie ich przyniosło pożądane rezultaty, warto pamiętać o kilku regułach, z jakimi wiąże się znakowanie odzieży.
- Koszulki reklamowe - rodzaje
- Odzież reklamowa a materiał
- Jak dobrać nadruk na koszulkach?
Odzieżowe gadżety reklamowe to nie tylko koszulki reklamowe, ale także kamizelki i bezrękawniki, polary i bluzy, czapki reklamowe, torby. Asortyment jest naprawdę szeroki, dlatego jeśli interesuje cię taka kategoria gadżetów reklamowych, z pewnością będziesz mieć duży wybór.'
Koszulki reklamowe - rodzaje
Koszulki firmowe, na których można umieścić nadruki reklamowe, występują w kilku wariantach - niektóre typy znajdziesz na https://promoshop.pl/. Na które modele warto zwrócić uwagę przede wszystkim?
Klasyczne shirty reklamowe z nadrukiem
To najpopularniejszy wariant koszulek, oferujący znaczną powierzchnię reklamową do zadruku. Odpowiednie treści można umieścić w zasadzie na całej przedniej i tylnej części oraz rękawkach, umieszczając logo firmy, slogan czy dowolny obraz. Klasyczne T-shirty są chętnie zamawiane dla pracowników sklepów, hoteli czy firm usługowych, a także przy okazji eventów, wycieczek pracowniczych lub innych wydarzeń.
Koszulki polo z nadrukiem
To bardziej elegancki typ koszulek, łączący sportową elegancję z codzienną wygodą. Popularne "polówki" - dostępne zarówno jako koszulki męskie, jak i damskie - są niezastąpione podczas konferencji i targów. Sprawdzą się także w obsłudze klienta.
Bluzki z nadrukiem
Pora przejść na kolejny poziom elegancji w kategorii odzieży reklamowej. Mowa o bluzkach koszulowych z długim lub krótkim rękawem. Możesz zastosować je jako odzież roboczą, przeznaczoną dla pracowników mających kontakt z klientami, lub jako upominek z klasą.
Odzież reklamowa a materiał
Każdy firmowy gadżet, a więc i odzież robocza oraz reklamowa, stanowi wizytówkę twojej firmy. Oznacza to, że należy wybierać odpowiednią odzież reklamową - dobrej jakości, która nie zniszczy się przy pierwszej okazji, niekoniecznie najtańszą.
Najczęstszy wybór stanowią koszulki bawełniane. To materiał naturalny, przyjemny w dotyku, pozwalający skórze oddychać. Jego właściwości sprawiają, że bez problemu umieścisz na nim profesjonalne nadruki, w tym haft komputerowy. Tkanina jest wytrzymała, odporna na rozciąganie, bezproblemowa w praniu. Na rynku dostępne są także koszulki z nowoczesnych tworzyw sztucznych - z elastycznych, szybkoschnących materiałów. Niektóre z nich mają właściwości pozwalające zastosować je w roli stroju sportowego.Taki materiał jest lekki, przyjemny, nie krępuje ruchów. Doskonale odprowadza wilgoć z ciała, dlatego zapewnia wygodę podczas wysiłku.
Jak dobrać nadruk na koszulkach?
Bardzo ważna jest także jakość samego nadruku. Nikt nie chciałby, aby logo jego firmy po pierwszym praniu straciło wyrazistość i formę. Do metod pozwalających uzyskać najtrwalszy efekt należy druk cyfrowy zapewniający fotograficzną precyzję druku. Sprawdzi się także wspomniany już wyżej haft reklamowy.
Zwróć uwagę na możliwość personalizacji wzoru, a więc różnicowania go w obrębie jednego zamówienia. Przyda się to, gdy chcesz wspierać swoją akcję promocyjną różnymi sloganami reklamowymi.