Skip to main content

Kalendarze reklamowe na zamówienie – praktyczna forma reklamy

| Artykuł sponsorowany (T) | Różne

Współcześnie każdy dorosły człowiek spotyka się z różnymi formami reklamy. Nie wszystkie są praktyczne dla potencjonalnego klienta, który nawet na stronach internetowych zamyka kolejne reklamy w formie wyskakujących okienek. Gadżety takie jak kalendarze to jednak zupełnie inna kategoria. Naniesione na nich logo jest tu tylko reklamowym dodatkiem do praktycznego gadżetu dla pracowników, klientów, czy kontrahentów.

Dlaczego akurat kalendarz?

Gadżet reklamowy to swego rodzaju wizytówka firmy – nie może być słabo wykonana, ponieważ może to świadczyć o niedbałości. Kalendarze reklamowe wymagają stosowania różnych technologii druku w zależności od ich rodzaju, doboru odpowiedniej jakości papieru i starannego złożenia. Podzielić je można na modele książkowe z elegancką oprawą, biurkowe składane na kształt trójkąta do postawienia w miejscu pracy i klasyczne wiszące z jedną kartką na każdy miesiąc.

Kalendarze reklamowe to uniwersalny gadżet dobry dla firm z różnych branż. Niewiele jest tego typu drobiazgów i spora ilość firm rozdaje na przykład smycze ze swoim logo, które później rzadko są używane. Kalendarz przyda się jednak wszędzie – wystarczy tylko dobrać jego rodzaj do potrzeb osób, którym zamierza się go podarować.

Jaki kalendarz wybrać?

Wybierając kalendarz, warto zacząć od jego rodzaju. Często dobiera się go pod kątem branży – na przykład pracownicy biurowi i administracyjni z pewnością skorzystają z kalendarzy biurkowych, podczas gdy w warsztacie samochodowym przyda się model wiszący. Przygotowując kalendarze dla dużej grupy osób, dla skutecznej reklamy warto pomyśleć o ich miejscach pracy i warunkach, w jakich będą oni korzystać z kalendarza. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby zaopatrzyć się we wszystkie rodzaje w różnym nakładzie.

Estetyka i projekt kalendarzy często dopasowywane są do szaty graficznej logo firmy i wybranej przez nią kolorystyki. Jest to jednak sprawa zależna od indywidualnego gustu, dlatego drukarnie kalendarzy oferują duży wybór różnorodnych modeli często podlegających różnym modyfikacjom. Kalendarze reklamowe powinny przede wszystkim posiadać naniesione logo, które zostanie w pamięci korzystających z nich osób.

Czy zastanawiasz się, jak wyróżnić swoją firmę w oczach klientów? Jakie luksusowe prezenty firmowe mogą podkreślić Twoją dbałość o szczegóły i wyjątkowość oferty? Oto lista 10 ekskluzywnych upominków, które z pewnością zrobią wrażenie na Twoich klientach.
Kawa w Polsce coraz częściej staje się nie tylko sposobem na poranne pobudzenie, ale także swego rodzaju rytuałem. Podejście do kultury jej picia i parzenia różni się w zależności od kraju czy kontynentu. W Etiopii, gdzie rośnie sporo gatunków kaw, ceremonia parzenia potrafi trwać nawet kilka god...
Coraz więcej osób szuka praktycznych rozwiązań, które pozwolą na utrzymanie pięknego i eleganckiego wyglądu wnętrz bez konieczności poświęcania dużej ilości czasu na pielęgnację.
Event manager to jeden z zawodów przyszłości, na który obserwuje się coraz większe zapotrzebowanie. Z usług organizatora imprez korzystają nie tylko wielkie korporacje, ale też instytucje publiczne i osoby prywatne. Coraz więcej Polaków pragnie mieć zjawiskowe urodziny, wesele czy niezapomnianą k...
Rośnie świadomość na temat odzieży oraz jej produkcji, w związku z czym coraz więcej osób decyduje się na założenie tzw. szafy kapsułowej. Mieści ona uniwersalne, klasyczne ubrania o stonowanych odcieniach i wykonane z materiałów najwyższej jakości. Poznaj kilka popularnych na całym świecie, pres...
Koordynator ds. dostępności to nowy zawód, który wykształcił się na przestrzeni ostatnich lat. Co wchodzi w zakres obowiązków koordynatora dostępności? Jakie kwalifikacje musi posiadać? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz poniżej!
Okulary z filtrem światła niebieskiego stają się coraz popularniejsze i coraz częściej kupowane, ze względu na rosnącą świadomość na temat szkodliwości nadmiaru światła niebieskiego. Ten rodzaj światła emituje słońce, a także urządzenia elektroniczne – komputery, tablety, smartfony, telewizory i ...