Skip to main content

Profesjonalizm firmy oceniany jest już od progu

| MP | Różne

Stare powiedzenie mówi: „jak cię widzą, tak cię piszą”. Mówi nam ono o tym, że jednak jesteśmy oceniani po tym, jak wyglądamy, jak się zachowujemy, czy dbamy o siebie, higienę i porządek oraz czystość. Dotyczy to nie tylko pojedynczych osób, porzekadło dotyczy każdej dziedziny życia, także i biznesu.

Czystość czuć w powietrzu

Jeśli przekraczasz drzwi wejściowe danej firmy i widzisz zabrudzone podłogi, czujesz w powietrzu nie do końca przyjemny zapach, a światło słoneczne rozpraszane jest przez zakurzone okna – z pewnością nie nastraja Cię do pozytywnie do współpracy lub korzystania z usług danego przedsiębiorstwa. Skoro nie potrafi ono zadbać o swój wizerunek, najprawdopodobniej produkty, które oferuje lub usługi będą wykonane nieprecyzyjnie, być może nawet niedbale.

Być może firma tak koncentruje się na jakości swoich usług lub produktów, że nie ma czasu zadbać o czystość w miejscu pracy. Tego jednak nie widać w pierwszej chwili. Wizerunek został zachwiany, a klient – jeśli nie odwróci się na pięcie i nie wyjdzie – będzie z dużą dozą ostrożności podchodzić do współpracy. Czyste miejsca budzą więcej zaufania i pozytywne skojarzenia!

Gdy wchodzisz do pomieszczenia, w którym panuje porządek, nie ma zbędnych rzeczy, a do tego lśni czystością i przyjemnie się w nim oddycha, to budzi pozytywne konotacje. Jesteś wówczas przyjaźniej nastawiony do potencjalnej współpracy, a firmę odbierasz jako profesjonalną i godną zaufania. Nie trzeba nawet wspominać, że w czystym miejscu o wiele lepiej się pracuje, o wiele bezpieczniej, a atmosfera jest dużo przyjemniejsza.

Nie musisz znać się na wszystkim

I możliwe, że nie masz czasu na to, aby samodzielnie sprzątać biuro. Twoi pracownicy też nie poczuwają się do mycia podłóg w firmie. Nie musicie tego robić, nie musicie nawet wiedzieć jak w prawidłowy sposób zadbać o przestrzeń. Sprzątanie jest bowiem sztuką, wymagającą wiedzy o doświadczenia. Dlatego powinna Wam pomóc firma sprzątająca. Niezależnie od tego, czy Twoje przedsiębiorstwo znajduje się w jednym pokoju, czy wynajmujesz cały budynek, eksperci mogą podjąć się tego zadania i zadbać o Twój wizerunek oraz komfort i bezpieczeństwo pracy.

Do utrzymania czystości warto zatrudnić podmiot zewnętrzny, ponieważ wtedy zasady współpracy są o wiele mniej skomplikowane, a Ty zyskujesz pewność, że zatrudniasz profesjonalistów. Doświadczona i godna zaufania firma sprzątająca współpracuje z osobami dobrze przeszkolonymi. Zdarza się, że sama dysponuje specjalnymi pomieszczeniami, w których mogą oni podnosić swoje kwalifikacje, wypróbowywać nowe sprzęty oraz detergenty. Zyskujesz pewność, że nic ich nie zaskoczy: ani pielęgnacja marmurowej podłogi, ani biurka z litego drewna.

Ekipa sprzątająca może wykonywać swoje obowiązki w godzinach pracy Twojej firmy, ale nie jest to koniecznością. Możesz umówić się na ich wizyty już po zamknięciu biura lub przed jego otwarciem. Sprzątanie może odbywać się codziennie, kilka razy lub raz w tygodniu.

Czy zastanawiasz się, jak wyróżnić swoją firmę w oczach klientów? Jakie luksusowe prezenty firmowe mogą podkreślić Twoją dbałość o szczegóły i wyjątkowość oferty? Oto lista 10 ekskluzywnych upominków, które z pewnością zrobią wrażenie na Twoich klientach.
Kawa w Polsce coraz częściej staje się nie tylko sposobem na poranne pobudzenie, ale także swego rodzaju rytuałem. Podejście do kultury jej picia i parzenia różni się w zależności od kraju czy kontynentu. W Etiopii, gdzie rośnie sporo gatunków kaw, ceremonia parzenia potrafi trwać nawet kilka god...
Coraz więcej osób szuka praktycznych rozwiązań, które pozwolą na utrzymanie pięknego i eleganckiego wyglądu wnętrz bez konieczności poświęcania dużej ilości czasu na pielęgnację.
Event manager to jeden z zawodów przyszłości, na który obserwuje się coraz większe zapotrzebowanie. Z usług organizatora imprez korzystają nie tylko wielkie korporacje, ale też instytucje publiczne i osoby prywatne. Coraz więcej Polaków pragnie mieć zjawiskowe urodziny, wesele czy niezapomnianą k...
Rośnie świadomość na temat odzieży oraz jej produkcji, w związku z czym coraz więcej osób decyduje się na założenie tzw. szafy kapsułowej. Mieści ona uniwersalne, klasyczne ubrania o stonowanych odcieniach i wykonane z materiałów najwyższej jakości. Poznaj kilka popularnych na całym świecie, pres...
Koordynator ds. dostępności to nowy zawód, który wykształcił się na przestrzeni ostatnich lat. Co wchodzi w zakres obowiązków koordynatora dostępności? Jakie kwalifikacje musi posiadać? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz poniżej!
Okulary z filtrem światła niebieskiego stają się coraz popularniejsze i coraz częściej kupowane, ze względu na rosnącą świadomość na temat szkodliwości nadmiaru światła niebieskiego. Ten rodzaj światła emituje słońce, a także urządzenia elektroniczne – komputery, tablety, smartfony, telewizory i ...