Przejdź do głównej treści

Kubek jako gadżet reklamowy – czy to dobry pomysł na promocję firmy?

Jak wiadomo, kubki towarzyszą nam praktycznie zawsze i wszędzie. Pijemy z nich poranną kawę, popołudniową herbatę.

Podajemy dzieciom w tych kubkach kakao albo ulubiony sok. Spotykamy je w kawiarni na rogu ulicy, ale również w restauracjach na drugim końcu kraju. Nic więc dziwnego, że często natykamy się na kubki, których pośrednią funkcją jest funkcja reklamowa. Niektórym może się to wydawać nieco dziwne, ponieważ obecnie królują reklamy w Internecie, radio czy w telewizji. Dlatego też niektórzy przedsiębiorcy zadają pytanie, czy kubki reklamowe to dobry sposób na promocję marki?

Czy promocja w postaci kubka na pewno działa?

Choć większość korzysta z reklamy w sieci czy radio, kubek z logo nadal jest promocją bezkonkurencyjną. Dlaczego? Dzieje się tak, ponieważ osoba, która otrzyma taki kubek, będzie miała wrażenie, iż jest to reklama skierowana osobiście do niego, jako do konkretnego odbiorcy. Kubek reklamowy może być traktowany niczym wołanie wyłącznie do tej osoby jako potencjalnego klienta, współpracownika czy kontrahenta. Niestety, w przypadku reklamy w mediach, w radio czy w telewizji nie odnosimy takiego wrażenia. Bardzo szybko przełączamy, kiedy na horyzoncie pojawia się jakaś reklama, bo czujemy przesyt nimi. Jest to całkowicie normalne, nic więc dziwnego, iż wolimy nie nachalne reklamy w postaci gadżetów promocyjnych.

Dlaczego warto inwestować w gadżety promocyjne?

Kubki reklamowe i inne gadżety promocyjne wielu osobom kojarzą się z bylejakością. Jednak to już nie te czasy, kiedy stawiało się na jak najtańszą reklamę. Obecnie przedsiębiorcy, którzy decydują się właśnie na taki sposób komunikacji z klientami, chętnie stawiają na wysokiej jakości produkty. Dlatego też kubki reklamowe nie muszą odstraszać – wręcz przeciwnie. Świetnie sprawdzają się jako praktyczny prezent dla gości, jako fantastyczny upominek wręczany z okazji różnych spotkań o charakterze masowym. Z takim kubkiem czy zestawem najróżniejszych gadżetów można śmiało wybrać się na konferencję, na której poznasz wielu potencjalnych klientów czy kontrahentów.

Kubki z logo Twojej firmy to rewelacyjna opcja promocyjna, której trzeba poświęcić sporo uwagi. Przede wszystkim koniecznie musisz wybrać odpowiedni kształt kubka, a następnie wraz z grafikami potrzebne jest zaprojektowanie jego szaty graficznej. Prezencja kubka musi być dobra, aby różne osoby chciały go mieć w swojej kolekcji.

Kubki reklamowe z nadrukiem

Nie ulega wątpliwości, że kubek reklamowy jest jednym z najczęściej wybieranych oraz najskuteczniejszych pomysłów na reklamę. Każdy ma w domu kubki, wiele osób traktuje te produkty jako przedmioty kolekcjonerskie, a więc jest duża szansa, że dobrze wykonany kubek trafi do kolekcji takich osób. Jeśli sam nie lubisz tradycyjnych kubków, nie ma się co martwić – obecnie masz do wyboru kubki ekologiczne, wielokrotnego użytku, kubki metalowe, kubki turystyczne i wiele innych. Sprawdź opcje reklamowe w przypadku kubka i wybierz dla swojej firmy najlepszą!

Kubki to prezenty, które nigdy nie wychodzą z mody. Nie wymagają dużego budżetu, potrafią sprawić radość, zwłaszcza dobrze dobrane. Jednak kubki nie są uniwersalne – nie każdy pasuje na dowolną okazję, dlatego warto się zastanowić, zanim dokonamy zakupu. Poniżej krótka ściąga, jak dobierać kubki do…
System LOTO stanowi zespół procedur i urządzeń technicznych, mających na celu całkowite odizolowanie źródeł energii od maszyn lub urządzeń podczas ich konserwacji, napraw czy czyszczenia. Jego podstawowym założeniem jest uniemożliwienie przypadkowego uruchomienia maszyny lub uwolnienia energii, któ…
Kupno materaca to decyzja, która wpływa na kręgosłup, regenerację i samopoczucie przez lata. Chcesz wyspać się lepiej bez przepłacania i bez czekania tygodniami? Bezpośredni zakup u producenta daje przewagę, której nie zapewnia typowy sklep. W tym przewodniku pokazuję realne korzyści, konkretne lic…
W nocy z 25 na 26 października 2025 r. cofniemy zegarki z godziny 3:00 na 2:00. To właśnie dziś śpimy o godzinę dłużej, ale popołudnia znów staną się ciemniejsze. Polska – podobnie jak większość krajów Europy – wraca do tzw. czasu zimowego, zwanego też astronomicznym lub środkowoeuropejskim (CET).
Zieleń we wnętrzach biurowych to nie tylko modny akcent, ale przede wszystkim element poprawiający komfort pracy, estetykę przestrzeni i samopoczucie pracowników.
Lubisz odzież, która sprawdza się w każdych warunkach? Zastanawiasz się, dlaczego spodnie taktyczne cieszą się tak dużą popularnością nie tylko wśród pasjonatów militariów, ale także wśród osób aktywnych na co dzień? Jeśli chcesz dowiedzieć się, co je wyróżnia i dlaczego uchodzą za jedne z najbardz…
Organizacja wesela to nie tylko wielkie decyzje – sala, menu czy suknia. To też te mniejsze elementy, które sprawiają, że uroczystość zostaje w pamięci na długo. Jednym z nich może być… wata cukrowa. Choć brzmi to trochę nietypowo, coraz więcej par decyduje się na tę słodką atrakcję. I nie ma się c…