Prowadzenie skutecznych działań marketingowych w przestrzeni publicznej to wyjątkowo trudne wyzwanie. Dotyczy to zarówno rozmaitych form reklamy w zamkniętych obiektach wielkopowierzchniowych, jak też na (pod) miejskich terenach otwartych.
Zwrócenie uwagi klientów akurat na siebie wymaga stworzenia wyjątkowej koncepcji identyfikacji wizualnej. Takiej, która nie tylko wyróżni się na „zatłoczonym” tle, ale też będzie komunikować odbiorcom założony przekaz. Niezwykle ważna jest również jakość wykonania przygotowanych nośników.
Możliwość wypróbowania produktu stanowi dla potencjalnych klientów ogromną zaletę
Różnego rodzaju stoiska handlowe, punkty POS czy wysepki reklamowe można spotkać w halach targowych, galeriach, podczas imprez plenerowych oraz przy wielu innych okolicznościach. Nigdy nie brakuje okazji, by wyjść ze swoim produktem bezpośrednio do konsumentów i połączyć budowanie świadomości marki z rozkręcaniem sprzedaży. Każde takie firmowe stanowisko należy odpowiednio przygotować i wyposażyć, by obsługujący je pracownicy mogli w pełni skoncentrować się na swoich zadaniach, a nie mocować odpadające elementy dekoracji albo walczyć z rozsypującą się konstrukcją. Jak przekonuje producent standów kartonowych ST-Print : materiał nie ma tutaj aż tak dużego znaczenia, jak jakość wykonania. Niejednokrotnie zdarza się, że części z plastiku czy tworzyw sztucznych nie wytrzymują długiej ekspozycji, a tekturowe regały, stojaki albo totemy reklamowe utrzymują bardzo dobry stan wizualny. Wyblakłe grafiki nie pomagają w budowaniu wizerunku solidnej firmy w oczach przedstawicieli docelowej grupy odbiorców.
Wybierając wykonawcę materiałów promocyjnych warto przejrzeć realizacje każdego producenta
W branży reklamowej funkcjonuje wiele firm, które chętnie przyjmą zlecenie dostarczenia nośników o określonych parametrach. Niektóre z nich świadczą jeszcze pomoc przy stworzeniu całej koncepcji na oprawę wizualną. Warto również zwrócić uwagę, czy dany producent korzysta z kilku gotowych wzorów w paru standardowych rozmiarach, czy dysponuje także zapleczem do realizacji nietypowych projektów i konstrukcji. W przypadku wspomnianego wcześniej ST-Print wystarczy wysłać zapytanie, opisać w nim swoją wizję. W zasadzie nie ma pomysłów nie do urzeczywistnienia, pytanie czy sprawdzą się w praktyce i ile będą kosztować. Tutaj każdy przypadek specjaliści rozpatrzą indywidualnie, informując o optymalnych materiałach, zakresie koniecznych prac i innych czynnikach, które wpłyną na ostateczną cenę oraz czas przygotowania kartonowych nośników reklamowych.