Skip to main content


Firmy w internecie - gdzie szukać usługodawców?

| Artykuł sponsorowany | Internet

Dziś sieć jest obecna w niemal każdym aspekcie naszego życia. To za jej pośrednictwem kontaktujemy się z bliskimi, publikujemy stworzone przez nas treści czy zdobywamy wiedzę na najróżniejsze tematy. internet jest dziś największą bazą danych w historii naszej cywilizacji. Nic więc dziwnego, że także przedsiębiorcy zdają sobie sprawę z konieczności zaakcentowania swojej aktywności w sieci. Dotyczy to zarówno ogromnych korporacji, jak i małych firm lokalnych, które także mogą znaleźć swoją niszę - na przykład w postaci regionalnych serwisów internetowych.

 

Reklamy i kampanie w sieci

Chyba każdy użytkownik sieci spotkał się z wszędobylskimi reklamami, które bombardują nas na większości witryn. Duża część z nich proponuje nam promocje, wyprzedaże lub innego rodzaju rabaty (na przykład za zapisanie się do newslettera). Coraz więcej witryn zdaje sobie także sprawę z konieczności profilowania treści pod potencjalnego odbiorcę. Doskonale widać to chociażby na przykładzie Facebooka, który pozwala skierować kampanię i promocję do konkretnych grup wiekowych lub osób o określonych zainteresowaniach. Jeszcze głębiej sięga algorytm wyszukiwarek. To on sprawia, że reklamy proponują nam przedmioty, oferty i urządzenia, które przeglądaliśmy ostatnio w sieci. Wiele firm korzysta z tego rodzaju rozwiązań i zachęca użytkowników chociażby do odwiedzenia swoich witryn internetowych. Tam można zapytać o produkt, zamówić go lub skontaktować się z konsultantem. Nieco inaczej sprawa wygląda w przypadku mniejszych firm i przedsiębiorstw, które chcą trafić raczej do specyficznego klienta ze swojej bezpośredniej okolicy. 

Gdzie szukać małych i lokalnych firm?

Lokalne serwisy internetowe to specyficzne portale, które zazwyczaj skierowane są do ludzi z określonego powiatu, gminy, miasta czy okolicy. Nic więc dziwnego, że swoją niszę znalazły tam także lokalne przedsiębiorstwa, które korzystają z naturalnego zbioru czytelników. Dobrym przykładem może być tutaj chociażby serwis https://starebabice.info/firmy, który skupia się na wiadomościach i treściach ze Starych Babic, Ożarowa Mazowieckiego czy warszawskiego Bemowa. Znajdziemy tu zarówno najnowsze informacje z okolicy, jak i media społecznościowe, które skupione są wokół lokalnej społeczności (czytelnicy mogą skorzystać zarówno z fanpage'a, jak i specjalnej grupy na Facebooku). To tu należy szukać także lokalnych firm, którym zależy na dotarciu do czytelnika z okolicy. Dodatkowym atutem tego rodzaju serwisów (w tym serwisu Starebabice.info) są lokalne ogłoszenia, dzięki którym możemy znaleźć zatrudnienie na lokalnym rynku pracy czy przyjrzeć się nieruchomościom z okolicy. 

Awaria Facebooka

Facebook, Instagram i Messenger nie działają, awaria zgłaszana jest nie tylko w Polsce.

Jak skutecznie dotrzeć do klientów?

Jeżeli prowadzisz firmę w takim mieście jak Gdynia, czyli do którego docierają turyści nie tylko z Polski ale i z całego świata, a twoja działalność jest w jakiś sposób ukierunkowana także na obsługę zarówno mieszkańców Gdyni jak i turystów, prosimy rozważ pozycjonowanie swojej strony internetowe...

Jak wygląda kultura pracy w IT?

Jeśli chciałbyś rozpocząć karierę w branży IT, koniecznie zapoznaj się z kulturą pracy charakterystyczną dla tego sektora. Dzięki temu szybko odnajdziesz się w nowym środowisku, co znamiennie wpłynie także na Twoją wydajność. Przekonaj się, na czym polega komunikacja między pracownikami w IT i cz...

Jak założyć i rozkręcić własny sklep online?

W ostatnich latach zakupy już na dobre przeniosły się do sieci. Zamawianie potrzebnych towarów i usług bez wychodzenia z domu jest proste i wygodne, nic więc dziwnego, że coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na prowadzenie sklepu internetowego.

Czemu Twój sklep internetowy nie sprzedaje?

Dobrze zbudowana strona internetowa, to niestety nie jest gwarancja odnoszenia sukcesu w branży sprzedaży internetowej. Okazać się może, że pomimo starań i włożenia dużej ilości pracy, nasz sklep internetowy nie sprzedaje, a co za tym idzie my sami nie zarabiamy. Myślisz, aby zrezygnować z prowad...

Trendy w marketingu internetowym: jak utrzymać się na szczycie?

Świat marketingu online zmienia się dynamicznie. Kluczem do sukcesu w tak rozwijającej się branży jest więc ciągłe aktualizowanie wiedzy i dostosowywanie strategii do najnowszych trendów. Ale jak utrzymać się na szczycie w tej nieustannie ewoluującej dziedzinie?

E-commerce na międzynarodowym rynku: wyzwania logistyczne i sposoby ich pokonania

Cross border commerce to z punktu widzenia wielu polskich firm szansa znalezienia kolejnego obszaru rozwoju. Jednocześnie rozpoczęcie działalności e-commerce na międzynarodowym rynku wiąże się z wieloma wyzwaniami, szczególnie w obszarze logistyki. Na które potencjalne bariery warto...