Przejdź do głównej treści


Firmy w internecie - gdzie szukać usługodawców?

| Artykuł sponsorowany | Internet

Dziś sieć jest obecna w niemal każdym aspekcie naszego życia. To za jej pośrednictwem kontaktujemy się z bliskimi, publikujemy stworzone przez nas treści czy zdobywamy wiedzę na najróżniejsze tematy. internet jest dziś największą bazą danych w historii naszej cywilizacji. Nic więc dziwnego, że także przedsiębiorcy zdają sobie sprawę z konieczności zaakcentowania swojej aktywności w sieci. Dotyczy to zarówno ogromnych korporacji, jak i małych firm lokalnych, które także mogą znaleźć swoją niszę - na przykład w postaci regionalnych serwisów internetowych.

 

Reklamy i kampanie w sieci

Chyba każdy użytkownik sieci spotkał się z wszędobylskimi reklamami, które bombardują nas na większości witryn. Duża część z nich proponuje nam promocje, wyprzedaże lub innego rodzaju rabaty (na przykład za zapisanie się do newslettera). Coraz więcej witryn zdaje sobie także sprawę z konieczności profilowania treści pod potencjalnego odbiorcę. Doskonale widać to chociażby na przykładzie Facebooka, który pozwala skierować kampanię i promocję do konkretnych grup wiekowych lub osób o określonych zainteresowaniach. Jeszcze głębiej sięga algorytm wyszukiwarek. To on sprawia, że reklamy proponują nam przedmioty, oferty i urządzenia, które przeglądaliśmy ostatnio w sieci. Wiele firm korzysta z tego rodzaju rozwiązań i zachęca użytkowników chociażby do odwiedzenia swoich witryn internetowych. Tam można zapytać o produkt, zamówić go lub skontaktować się z konsultantem. Nieco inaczej sprawa wygląda w przypadku mniejszych firm i przedsiębiorstw, które chcą trafić raczej do specyficznego klienta ze swojej bezpośredniej okolicy. 

Gdzie szukać małych i lokalnych firm?

Lokalne serwisy internetowe to specyficzne portale, które zazwyczaj skierowane są do ludzi z określonego powiatu, gminy, miasta czy okolicy. Nic więc dziwnego, że swoją niszę znalazły tam także lokalne przedsiębiorstwa, które korzystają z naturalnego zbioru czytelników. Dobrym przykładem może być tutaj chociażby serwis https://starebabice.info/firmy, który skupia się na wiadomościach i treściach ze Starych Babic, Ożarowa Mazowieckiego czy warszawskiego Bemowa. Znajdziemy tu zarówno najnowsze informacje z okolicy, jak i media społecznościowe, które skupione są wokół lokalnej społeczności (czytelnicy mogą skorzystać zarówno z fanpage'a, jak i specjalnej grupy na Facebooku). To tu należy szukać także lokalnych firm, którym zależy na dotarciu do czytelnika z okolicy. Dodatkowym atutem tego rodzaju serwisów (w tym serwisu Starebabice.info) są lokalne ogłoszenia, dzięki którym możemy znaleźć zatrudnienie na lokalnym rynku pracy czy przyjrzeć się nieruchomościom z okolicy. 

Ponad 1 mln zablokowanych wiadomości od oszustów dzięki wzorcom SMS i aż 75 mln zablokowanych prób wejścia na fałszywe strony - to efekty pracy ekspertów CERT Polska, działającego w instytucie NASK.
LinkedIn to jedna z najważniejszych platform biznesowych na świecie. Posiadanie firmowego profilu na LinkedIn może znacząco zwiększyć widoczność marki, budować zaufanie u klientów oraz wspierać działania rekrutacyjne. Jeśli zastanawiasz się, czy warto założyć profil firmowy na tej platformie, ten...
Hosting to usługa polegająca na wydzieleniu przestrzeni dyskowej na współdzielonym z innymi klientami dysku. Jest ona przeznaczona na pliki składające się na stronę internetową. Serwer, na którym znajduje się ta przestrzeń dyskowa, jest dostępny przez cały czas, dzięki czemu również witryna widoc...
Zastanawiasz się, jak skutecznie promować swoją markę w social mediach? A może chcesz nawiązać współpracę z influencerami, ale nie wiesz od czego zacząć? Nie martw się, w tym artykule podpowiemy Ci krok po kroku, jak wybrać najlepszych ambasadorów dla Twojej firmy!
Wideo to jedno z najskuteczniejszych narzędzi w nowoczesnym marketingu. Jego potencjał jest ogromny, zwłaszcza w kontekście kampanii mailingowych. E-mail marketing, w połączeniu z atrakcyjnymi wideo, może znacząco zwiększyć zaangażowanie odbiorców, poprawić wskaźniki klikalności oraz przynieść le...
W dzisiejszym świecie cyfrowym posiadanie strony internetowej jest nie tylko strategią marketingową, ale również koniecznością dla każdej firmy, organizacji czy osoby prywatnej.
Światłowód zyskuje na popularności jako najnowocześniejsza technologia dostępu do internetu, oferująca użytkownikom ultrawysokie prędkości transmisji danych. W Kaliszu, podobnie jak w wielu innych miastach Polski, rośnie zainteresowanie tym rozwiązaniem. Dostęp do szybkiego i stabilnego internetu...