Przejdź do głównej treści


Strony internetowe Twojego e-sklepu w oparciu o WooCommerce

WooCommerce dla Twojego sklepu internetowego? Dlaczego ta wtyczka jest taka popularna? Chcą prowadzić e-sklep w sposób łatwy i przyjemny, warto przyjrzeć się temu narzędziu.

 

Parę słów o WooCommerce, zanim wdrożysz go na stronę internetową swojego sklepu

WooCommerce to wtyczka do WordPress wydana w 2011 roku, która od tej pory cieszy się ogromną popularnością, a jej liczba pobrań stale rośnie. Strona internetowa na WordPress, rozszerzona o wtyczkę WooCommerce pozwala na przekształcenie jej w sklep internetowy w bardzo prosty i intuicyjny sposób.

Sam CMS, jakim jest WordPress, jest darmowy, również opisywana tu wtyczka WooCommerce jest darmowa, decydując się na stworzenie strony www sklepu internetowego za pomocą wtyczki WooCommerce, otrzymujemy możliwość prowadzenie swojego biznesu w internecie, a sama jej obsługa jest dość prosta. Mimo, to jeśli nie mamy większego doświadczenia, warto skorzystać w celu jej wdrożenia z usług Agencji Interaktywnej.

6 zalet wtyczki WooCommerce

  1. Jest darmowa- to niewątpliwie ogromna zaleta, ponieważ nie generuje dodatkowych kosztów, co jest bardzo ważne, szczególnie kiedy nasz biznes dopiero raczkuje, a samo jego założenie pochłonęło już spore finanse. Sam CMS WordPress jest darmowy, jedynie pewne jego rozszerzenia i bardziej zaawansowane funkcje mogą być płatne, dlatego też nowoczesne strony internetowe bardzo często tworzy się w oparciu właśnie o ten system zarządzania treścią. WooCommerce jest jedną z tych wtyczek WordPress, które jak już powyżej wspomniano, są w 100% darmowe.
  1. W prostocie jest metoda- cały system CMS, jakim jest WordPress, wychodzi właśnie z założenia prostoty, dlatego też dedykowane do niego pluginy są równie proste. Kilka kroków wystarczy, aby skonfigurować cały sklep internetowy, nawet jeśli nie mamy większych umiejętności programistycznych, jesteśmy w stanie sobie z nim poradzić, dodając nawet różne formy płatności.
  1. Dla każdego biznesu- nieważne czy prowadzimy malutki e-sklepik, średni czy naprawdę duży, przy pomocy wtyczki WooCommerce z taką samą łatwością możemy stworzyć jego stronę www.
  1. Bieżąco aktualizowana- WooCommerce może pochwalić się na pewno ogromną popularnością, dzięki temu wtyczka jest tak często aktualizowana, co także wpływa na jej bezpieczeństwo, jeśli zastosujemy do tego certyfikat SSL, możemy być pewni, że nasi klienci i ich dane, a także wszelkie transakcje są chronione.
  1. Integracja z opcjami wysyłki oraz płatnościami- chyba żaden z nas nie wyobraża sobie obecnie podczas zakupów przez internet nie mieć możliwości wyboru sposobu dostawy lub sposobu płatności, stało się to nie tyle jakimś większym udogodnień, ile opcją, wręcz standardową. Wtyczka WooCommerce umożliwia połączenie opcji wysyłki i płatności na stronie www naszego sklepu online.
  1. Bądź SEO, bądź widoczny- o tym, jak zagadnienia związane z pozycjonowaniem strony internetowej są ważne, nie trzeba chyba już nikomu przypominać, witryna sklepu online założona dzięki opisywanej wtyczce realizuje kwestie związane z SEO bardzo dobrze, dzięki czemu uzyskujemy takie dwa w jednym, sklep internetowy i zarazem dobre jego pozycjonowanie.

Warto czy nie warto?

Oczywiście, że warto! Powyżej wymienione zalety to oczywiście nie wszystkie, jakie otrzymujemy, tworząc stronę internetową w oparciu o WordPress i wtyczkę WooCommerce. Jeśli nadal masz wątpliwości, to może warto wspomnieć, że na podstawie tego pluginu działa ok. 20-30% wszystkich sklepów internetowych.

Co czwarty nastolatek (26 proc.) ogląda w sieci tzw. patostreamy, wulgarne, obsceniczne i nacechowane przemocą widowiska lub transmisje internetowe nadawane na żywo w serwisach streamingowych i mediach społecznościowych – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”.
Google Ads to potężne narzędzie reklamowe, które może znacząco zwiększyć sprzedaż online. Dzięki odpowiednio skonfigurowanym kampaniom reklamowym można dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych klientów, zwiększyć ruch na stronie internetowej i, co najważniejsze, poprawić wyniki sprzedażowe. W tym…
W dzisiejszych czasach większość konsumentów poszukuje informacji o produktach i usługach w internecie, a pierwszym miejscem, do którego zaglądają, jest wyszukiwarka Google. To właśnie dlatego SEO (Search Engine Optimization) stało się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm.
Akt o usługach cyfrowych (DSA) – przez nałożenie obowiązków na platformy mediowe – ma co do zasady ograniczyć rozprzestrzenianie nielegalnych treści w sieci, fake newsów i mowy nienawiści. To istotne, zwłaszcza w kontekście agresywnej rosyjskiej dezinformacji w social mediach. Nowe przepisy budzą j…
Ponad 1 mln zablokowanych wiadomości od oszustów dzięki wzorcom SMS i aż 75 mln zablokowanych prób wejścia na fałszywe strony - to efekty pracy ekspertów CERT Polska, działającego w instytucie NASK.
LinkedIn to jedna z najważniejszych platform biznesowych na świecie. Posiadanie firmowego profilu na LinkedIn może znacząco zwiększyć widoczność marki, budować zaufanie u klientów oraz wspierać działania rekrutacyjne. Jeśli zastanawiasz się, czy warto założyć profil firmowy na tej platformie, ten a…
Hosting to usługa polegająca na wydzieleniu przestrzeni dyskowej na współdzielonym z innymi klientami dysku. Jest ona przeznaczona na pliki składające się na stronę internetową. Serwer, na którym znajduje się ta przestrzeń dyskowa, jest dostępny przez cały czas, dzięki czemu również witryna widoczn…