Skip to main content

Sama obecność firmy w internecie to aktualnie żaden wielki atut. Walcz o wysoką pozycję w Google!

| nadesłane do eobornik | Internet

 

Prowadzenie firmowej strony internetowej to standard wśród przedsiębiorstw, które poważnie podchodzą do budowania swojej rozpoznawalności oraz relacji z konsumentami.

Jednak samo posiadanie dedykowanej witryny www zupełnie nie wystarczy, aby w przyszłych klientach wzbudzić autentyczne zainteresowanie. Trzeba jeszcze prezentować swoje propozycje odbiorcom dokładnie w tym momencie, kiedy oni tego potrzebują. Czyli zaraz po wpisaniu określonej frazy w wyszukiwarkę.

 

Pozycjonowanie stron sprawi, że Twoja oferta dotrze do większej liczby potencjalnych klientów

Flagowa usługa Google cieszy się ogromnym zaufaniem wśród użytkowników. Wśród liczącej ok. 28 milionów osób społeczności polskich internautów ponad 92% z nich (25,6 mln) regularnie korzysta z amerykańskiego serwisu, aby odnaleźć potrzebne informacje, złożyć jakieś zamówienie albo zapewnić sobie odrobinę rozrywki. Średnio statystyczny użytkownik spędza w wyszukiwarce blisko 30 minut każdego dnia – a to znaczy, że poprawienie widoczności w Google daje niesamowite możliwości pozyskiwania nowych klientów. Profesjonalne pozycjonowanie stron  sprawdza się w zasadzie w każdej branży. Wymierne profity z SEO czerpią zarówno ogromne, międzynarodowe przedsiębiorstwa, jak również małe firmy o zasięgu lokalnym. Konsumentów interesują przede wszystkim te witryny www, które w rankingu wyświetlają się na pierwszych pięciu miejscach. Łącznie odwiedza je ok. 95% użytkowników wyszukiwarki, a pozycja na samym szczycie gwarantuje nawet 60% udziałów we wszystkich kliknięciach z serwisu. A jak wygląda konwersja, tj. pozyskiwanie klientów dzięki Google?

Miejsce na czele wyników wyszukiwania ma duże znaczenie także dla wizerunku Twojej marki

Według specjalistów do spraw marketingu internetowego, reprezentujących agencję ESEO, zależność pomiędzy pozycją w wyszukiwarce a wynikami finansowymi jest ewidentna. Przesunięcie firmowej witryny do TOP 5 sprawia, że odwiedza ją nawet 3 razy więcej użytkowników niż wcześniej, kiedy znajdowała się daleko poza pierwszą stroną wyników. Stąd prosta droga do wzrostu słupków sprzedaży – przychody mogą się zwiększyć nawet o 70% po kilku miesiącach od rozpoczęcia pozycjonowania strony internetowej w Google. Warto jeszcze zwrócić uwagę na korzyści wizerunkowe, które w długiej perspektywie również mają wpływ na decyzje konsumentów. Otóż 90% internautów lepiej postrzega firmy i marki, które zajmują w wyszukiwarce najbardziej eksponowane miejsca. A to dlatego, że Google nadaje potrzebom i wymaganiom użytkowników priorytet. Wyżej indeksuje te witryny, które są faktycznie przyjazne, przydatne internatom – czyli skoro jakaś marka wyświetla się na czele, to znaczy że musi być dobra.

 

 

Zastanawiasz się, jak skutecznie promować swoją markę w social mediach? A może chcesz nawiązać współpracę z influencerami, ale nie wiesz od czego zacząć? Nie martw się, w tym artykule podpowiemy Ci krok po kroku, jak wybrać najlepszych ambasadorów dla Twojej firmy!
Wideo to jedno z najskuteczniejszych narzędzi w nowoczesnym marketingu. Jego potencjał jest ogromny, zwłaszcza w kontekście kampanii mailingowych. E-mail marketing, w połączeniu z atrakcyjnymi wideo, może znacząco zwiększyć zaangażowanie odbiorców, poprawić wskaźniki klikalności oraz przynieść le...
W dzisiejszym świecie cyfrowym posiadanie strony internetowej jest nie tylko strategią marketingową, ale również koniecznością dla każdej firmy, organizacji czy osoby prywatnej.
Światłowód zyskuje na popularności jako najnowocześniejsza technologia dostępu do internetu, oferująca użytkownikom ultrawysokie prędkości transmisji danych. W Kaliszu, podobnie jak w wielu innych miastach Polski, rośnie zainteresowanie tym rozwiązaniem. Dostęp do szybkiego i stabilnego internetu...
Facebook, Instagram i Messenger nie działają, awaria zgłaszana jest nie tylko w Polsce.
Jeżeli prowadzisz firmę w takim mieście jak Gdynia, czyli do którego docierają turyści nie tylko z Polski ale i z całego świata, a twoja działalność jest w jakiś sposób ukierunkowana także na obsługę zarówno mieszkańców Gdyni jak i turystów, prosimy rozważ pozycjonowanie swojej strony internetowe...
Jeśli chciałbyś rozpocząć karierę w branży IT, koniecznie zapoznaj się z kulturą pracy charakterystyczną dla tego sektora. Dzięki temu szybko odnajdziesz się w nowym środowisku, co znamiennie wpłynie także na Twoją wydajność. Przekonaj się, na czym polega komunikacja między pracownikami w IT i cz...