Skip to main content

Promowanie strony firmowej. Jak robić to właściwie?

Każdy przedsiębiorca, który przenosi swoją działalność do sieci, oczekuje, że jego strona firmowa znajdzie się wysoko w rankingu Google.

Aby pozostała tam przez długi czas, wytrwale pozyskując klientów oraz generując wysokie wyniki sprzedaży, trzeba zainwestować w jej pozycjonowanie, by wyróżniała się na tle konkurencji. I chociaż czasy, gdy strony internetowe promowały się tylko dla samej wysokiej pozycji w Google, dawno minęły, zastąpione dążeniem do wzrostu sprzedaży, taka forma reklamy nadal się przydaje. Zobacz, co możesz zrobić, by odbiorcy do Ciebie trafiali, a oferta firmy cieszyła się powodzeniem.

Poznaj zasady efektywnej promocji Twojej witryny

Zarówno firmy, którym powiodła się walka o najwyższe pozycje w wyszukiwarce, jak i profesjonalne agencje SEO, na przykład AFTERWEB, wyróżniają cztery reguły rządzące światem internetu. Oto one:

  • Wygląd strony: nie chodzi tutaj jedynie o szatę graficzną, ale przede wszystkim o jej przejrzystość. Potencjalny klient powinien intuicyjnie wiedzieć, w jakiej zakładce znajdzie interesujące go informacje, a w przypadku chęci kontaktu – bez problemu odszukać potrzebny formularz, adres mailowy i numer telefonu. Oczywiście możesz też wzbogacić swoją witrynę o dodatkowe, potrzebne funkcje, ale wspomniane wyżej udogodnienia to podstawa dobrej strony firmowej.
  • Widoczność w Google: pozycjonowanie strony  jest niezbędne, by internauta na nią trafił. Wysokie pozycje w wyszukiwarce pomogą Ci wygenerować większe zyski. Ustal plan działania, budżet i zdaj się na specjalistów z agencji SEO, a staniesz się dostrzegalny dla użytkowników internetu. A jak już osiągniesz zamierzony cel, nie ustawaj w pracy nad swoją pozycją.
  • Wartościowe treści: strony, na których pojawia się duplicate content, czyli powielona treść, są dużo mniej wartościowe zarówno dla użytkownika, jak i dla Google. Dlatego zadbaj o to, aby każda zakładka zawierała inne, przydatne teksty.
  • Zachęcenie użytkownika do interakcji: może to być propozycja przesyłania newslettera albo odnośnik do artykułu o pokrewnej tematyce. To pomaga klientowi nawiązać kontakt z Tobą i podjąć decyzję zakupową.

Zleć pozycjonowanie strony tylko jednej agencji

Czasem właściciele firm sądzą, że zatrudnienie dwóch firm zajmujących się promocją stron sprawi, iż szybciej znajdą się oni w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania. Jednak doświadczenie wielu przedsiębiorstw pokazuje, że nie jest to najlepsze wyjście. Po pierwsze, agencje SEO cały czas pozyskują linki dla Twojego serwisu. Google zwraca uwagę na ich ilość i jakość, więc strona, do której prowadzi mnóstwo linków z mało wartościowych stron, może spaść na niższą pozycję w wyszukiwarce. Po drugie, równoległe działanie dwóch firm sprawia, że możesz nie zorientować się, która pracuje skuteczniej. Z tego wynika, że najlepszym wyjściem jest współpraca z jedną, profesjonalną agencją SEO, taką jak AFTERWEB. Dzięki temu masz szansę na bieżąco śledzić postępy i spokojnie czekać na wysoką pozycję dla Twojej firmy.

Źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/

 

​Światłowód w Kaliszu – czy to dobre rozwiązanie?

Światłowód zyskuje na popularności jako najnowocześniejsza technologia dostępu do internetu, oferująca użytkownikom ultrawysokie prędkości transmisji danych. W Kaliszu, podobnie jak w wielu innych miastach Polski, rośnie zainteresowanie tym rozwiązaniem. Dostęp do szybkiego i stabilnego internetu...

Awaria Facebooka

Facebook, Instagram i Messenger nie działają, awaria zgłaszana jest nie tylko w Polsce.

Jak skutecznie dotrzeć do klientów?

Jeżeli prowadzisz firmę w takim mieście jak Gdynia, czyli do którego docierają turyści nie tylko z Polski ale i z całego świata, a twoja działalność jest w jakiś sposób ukierunkowana także na obsługę zarówno mieszkańców Gdyni jak i turystów, prosimy rozważ pozycjonowanie swojej strony internetowe...

Jak wygląda kultura pracy w IT?

Jeśli chciałbyś rozpocząć karierę w branży IT, koniecznie zapoznaj się z kulturą pracy charakterystyczną dla tego sektora. Dzięki temu szybko odnajdziesz się w nowym środowisku, co znamiennie wpłynie także na Twoją wydajność. Przekonaj się, na czym polega komunikacja między pracownikami w IT i cz...

Jak założyć i rozkręcić własny sklep online?

W ostatnich latach zakupy już na dobre przeniosły się do sieci. Zamawianie potrzebnych towarów i usług bez wychodzenia z domu jest proste i wygodne, nic więc dziwnego, że coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na prowadzenie sklepu internetowego.

Czemu Twój sklep internetowy nie sprzedaje?

Dobrze zbudowana strona internetowa, to niestety nie jest gwarancja odnoszenia sukcesu w branży sprzedaży internetowej. Okazać się może, że pomimo starań i włożenia dużej ilości pracy, nasz sklep internetowy nie sprzedaje, a co za tym idzie my sami nie zarabiamy. Myślisz, aby zrezygnować z prowad...

Trendy w marketingu internetowym: jak utrzymać się na szczycie?

Świat marketingu online zmienia się dynamicznie. Kluczem do sukcesu w tak rozwijającej się branży jest więc ciągłe aktualizowanie wiedzy i dostosowywanie strategii do najnowszych trendów. Ale jak utrzymać się na szczycie w tej nieustannie ewoluującej dziedzinie?