Przejdź do głównej treści

Technika i Nauka

Jak wygląda kultura pracy w IT?

Jeśli chciałbyś rozpocząć karierę w branży IT, koniecznie zapoznaj się z kulturą pracy charakterystyczną dla tego sektora. Dzięki temu szybko odnajdziesz się w nowym środowisku, co znamiennie wpłynie także na Twoją wydajność. Przekonaj się, na czym polega komunikacja między pracownikami w IT i czym wyróżnia się kultura pracy w tej branży!

Czytaj więcej

  • Utworzono .

Jak założyć i rozkręcić własny sklep online?

W ostatnich latach zakupy już na dobre przeniosły się do sieci. Zamawianie potrzebnych towarów i usług bez wychodzenia z domu jest proste i wygodne, nic więc dziwnego, że coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na prowadzenie sklepu internetowego.

Czytaj więcej

  • Utworzono .

Czemu Twój sklep internetowy nie sprzedaje?

Dobrze zbudowana strona internetowa, to niestety nie jest gwarancja odnoszenia sukcesu w branży sprzedaży internetowej. Okazać się może, że pomimo starań i włożenia dużej ilości pracy, nasz sklep internetowy nie sprzedaje, a co za tym idzie my sami nie zarabiamy. Myślisz, aby zrezygnować z prowadzenia biznesu? Nie podejmuj pochopnych decyzji, przeczytaj artykuł i zastanów się, czy Twój sklep internetowy nie sprzedaje ze względu na popełnione błędu.

Czytaj więcej

  • Utworzono .

Trendy w marketingu internetowym: jak utrzymać się na szczycie?

Świat marketingu online zmienia się dynamicznie. Kluczem do sukcesu w tak rozwijającej się branży jest więc ciągłe aktualizowanie wiedzy i dostosowywanie strategii do najnowszych trendów. Ale jak utrzymać się na szczycie w tej nieustannie ewoluującej dziedzinie?

Czytaj więcej

  • Utworzono .

E-commerce na międzynarodowym rynku: wyzwania logistyczne i sposoby ich pokonania

Cross border commerce to z punktu widzenia wielu polskich firm szansa znalezienia kolejnego obszaru rozwoju. Jednocześnie rozpoczęcie działalności e-commerce na międzynarodowym rynku wiąże się z wieloma wyzwaniami, szczególnie w obszarze logistyki. Na które potencjalne bariery warto zwrócić szczególną uwagę i w jaki sposób je pokonać?

Czytaj więcej

  • Utworzono .

Jak klienci trafiają na Twoją stronę www? Poznaj pozycje strony!

Pozyskiwanie klientów z wyszukiwarek to bardzo ważna część strategii budowania każdej marki. Czy chodzi o ogromny biznes, czy małą, lokalną firmę. Warto wiedzieć jak trafiają do Ciebie Twoi klienci i w jaki sposób znajdują Twoją stronę w internecie. Opowiem Ci jak sprawdzić pozycje strony internetowej i po co w ogóle to robić!

Czytaj więcej

  • Utworzono .

SEO i Google Ads – podstawowe różnice

Marketing internetowy przyjmuje wiele form. Bardzo często właściciele witryn decydują się na usługi SEO (ang. Search Engine Optimization). Wielu z nich korzysta także z Google Ads. W tym artykule wyjaśnimy, na czym polega zarówno jedna, jak i druga forma reklamy, a także wskażemy najważniejsze różnice.

Czytaj więcej

  • Utworzono .

Skuteczne pozycjonowanie stron www - czy warto?

Jako właściciel strony internetowej lub bloga potrzebujesz, aby Twoja strona firmowa znalazła się na samym szczycie rankingów wyszukiwań Google i dotarła do jak największej liczby osób. Jednym ze sposobów na zdobycie uznania i dotarcie do grupy docelowej jest SEO. SEO może wydawać się niemożliwą do zdobycia górą, więc pozwól, że pomogę ci w twojej podróży, dostarczając ci podstawowych, niezbędnych, ale łatwych do wdrożenia wskazówek SEO.

Czytaj więcej

  • Utworzono .

Nowe zasady zakupów podczas pokazu, wycieczki oraz online.

Od kilku dni sklepy internetowe rozsyłają informację o zmianach w regulaminach , związane to jest z wprowadzeniem nowych, korzystniejszych dla kupujących uregulowań. Zmiany dotyczą również zakupów w czasie pokazów oraz wycieczek.

Czytaj więcej

  • Utworzono .