
Z informacji uzyskanych od zastępcy burmistrza Obornik wiemy, że podejmowane są dość ostre działania wobec nowego operatora wywozu śmieci jak i samego GOAP-u, efekty widać, jednak my otrzymujemy kolejne sygnały od naszych czytelników o niedociągnięciach.
Poniżej przykład zdesperowanego mieszkańca, email z 12.01.2015:
Witam! Od dnia 2.01.2014 czekam na wywóz śmieci pod moim domem. Było to zgłaszane tydzień temu i do dziś śmieci stoją. W załączniku przesyłam Wam zdjęcia. Niestety nie idzie się do nich dodzwonić, więc wysłałam maila do nich, do urzędu miasta i teraz do Was. Wiem, że to pewnie nie pomoże, ale chyba warto wiedzieć, że do dnia dzisiejszego nie wywieźli śmieci! Dodam, że śmieciarka przejeżdżała tą ulicą kilka razy i nawet przyjechali sąsiadom wywieźć, a nam oczywiście nie. Może nie zauważyli tak wielkiej góry pod domem. 10 dni oczekiwania na wywóz to jest wielka przesada. Liczę, że pomożecie to rozpowszechnić. (adres znany redakcji)
Wystosowaliśmy zapytanie mailowe do nowego operatora, jak do tej pory nie otrzymaliśmy odpowiedzi z wyjaśnieniem obecnej sytuacji, na bieżąco staramy się kontaktować z UM, jednak jak widać cały czas gdzieś dochodzi do nieporozumienia. Istotne w tym wszystkim jest odpowiednio szybkie działanie GOAP-u, który w imieniu Gminy powinien jednaoznacznie i szybko reagować. Czy uzbrojenie się w cierpliwość i konsekwentne zgłaszanie niedociągnięć wreszcie przyniesie skutek?
Wszelkie niedociągnięcia mimo wszystko trzeba konsekwentnie zgłaszać na numer infolinii 61 624 22 22, od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 18.00 lub na adres