Przejdź do głównej treści

Co potrzebuje obornicki sztab?

| oborniki.pl | Lokalne

Przypominamy, że w  do sztabu w Obornickim Ośrodku Kultury uchodźcy z Ukrainy mogą codziennie zgłaszać się po żywność i inne potrzebne przedmioty. 

Sztab Gminy Oborniki w sali kameralnej Obornickiego Ośrodka Kultury przy ul. Armii Poznań przedstawia stan potrzeb na wtorkowy ranek. Brakuje: oleju, dżemów, mleka,  płatków kukurydzianych i smakowych, papieru toaletowego, ścierek kuchennych, przypraw, pieprzu, ketchupu, musztardy, proszków i płynów do prania, małych ręczników, kremów do twarzy i rąk, worków na śmieci, płynów do toalet, kawy, kakao, wkładek higienicznych, słodyczy, kołder, pościeli, poduszek, prześcieradeł, fotelików samochodowych do starszych dzieci, budynie, kisiele.

Tel. do sztabu: 697 438 020

Uczniowie szkoły z Chrustowa doczekają się upragnionej sali gimnastycznej. Trwają już pierwsze prace.
Podczas obchodów Dni Obornik,  27 czerwca 2025, odbyła się uroczysta Sesja Rady Miejskiej. Ceremonia składała się z czterech części, w trakcie których wręczono wyróżnienia dla firm, instytucji i osób szczególnie zasłużonych dla Gminy Oborniki.
W tym roku ponownie w ramach Dni Obornik w piątek, 27 czerwca, odbędzie się Dzień Profilaktyki Zdrowia, pod hasłem „GO po zdrowie!”. Mieszkańcy będą mogli skorzystać z różnych darmowych badań.
Przy ul. Marii Curie-Skłodowskiej w Obornikach ruszyła kolejna inwestycja wodociągowo-kanalizacyjna realizowana przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. To część szerszego programu obsługi prywatnych inwestorów, który z powodzeniem funkcjonuje na terenie gminy.
Od 2018 roku w Polsce obowiązuje prawo, nakładające na władze samorządowe obowiązek sporządzania raportu o stanie gminy. Regulacje te mają zastosowanie zarówno do gmin, powiatów, jak i województw.
Zgodnie z wnioskiem podpisanym przez Burmistrza Zaranka zwołana jest w dniu 18.06.2025 w trybie nadzwyczajnym sesja Rady Miejskiej w Rogoźnie.
Podczas XIII Sesji IX Kadencji Rady Gminy Ryczywół, radni nie udzielili wotum zaufania Wójtowi Romanowi Trzęsimiechowi za rok 2024.