Arriva wprowadziła ponadstandardowe środki czystości i higieny

Operator Arriva podjął działania prewencyjne mające na celu zmniejszenie ryzyka potencjalnego zakażenia się koronawirusem i jego rozprzestrzeniania się. Działania zapobiegawczo - ochronne skierowane są zarówno do pasażerów korzystających z usług Arriva jak i pracowników operacyjnych spółki - poinformowała nas Joanna Parzniewska PR Manager/Rzecznik prasowy z Arriva.
W otrzymanej korepondencji czytamy o działaniach przewoźnika w związku z obecną sytuacją epidemiologiczną:
Wprowadzone zostały ponadstandardowe środki utrzymania czystości i higieny, obejmujące m.in. codzienne sprzątanie autobusów środkami dezynfekującymi, ze szczególnym uwzględnieniem klamek, uchwytów i poręczy. W biurach, sanitariatach, dyspozyturach umieszczone zostały odpowiednie mydła wraz z instrukcjami skutecznego mycia rąk oraz środki dezynfekujące.
We wszystkich autobusach umieszczone zostały ponadto dodatkowe środki ochrony personalnej, min. rękawiczki jednorazowe dla pracowników i maseczki ochronne na wypadek konieczności przekazania pasażerowi z podejrzeniem zakażenia. Pracownicy operacyjni są sukcesywnie wyposażani w indywidualne środki ochrony.
W autobusach wyznaczone są również specjalne strefy oddzielające część kierowcy od części pasażerskiej.
Mając na uwadze wspólne bezpieczeństwo do Pasażerów jednocześnie kierujemy prośbę by:
- zachowywali bezpieczną odległość od kierowcy oraz innych pasażerów (jeśli to możliwe)
- przygotowali wyliczone pieniądze za kupowany bilet,
- w przypadku biletów zakupionych wcześniej, okazywali je kontrolerom bez fizycznego przekazywania (wzrokowa walidacja biletów).
Zapewniamy, że stale monitorujemy sytuację i dokładamy wszelkich starań by zapewnić możliwy największy stopień ochrony dla osób korzystających z naszych usług i pracowników.