Skip to main content


Jak zorganizować udane konferencje i szkolenia poza MTP?

| tekst sponsorowany | Różne

Jedną z wizytówek Poznania są Międzynarodowe Targi Poznańskie - największy organizator targów w Europie Środkowo-Wschodniej. Należy do niego Centrum Konferencyjno-Kongresowe MTP, tzw. Pawilon 15 przeznaczony do organizacji wystaw, konferencji czy wydarzeń rozrywkowych. To jednak nie jedyne miejsce na organizację konferencji w Poznaniu, w dobrej lokalizacji. Nowoczesną alternatywą jest Grand Royal Hotel na poznańskim Górczynie.

Jedną z najważniejszych cech, jaka decyduje o wartości centrum konferencyjnego, jest jego położenie. Doskonale zdają sobie z tego sprawę właściciele Grand Royal Hotelu, którzy uczynili z niego nowoczesną przestrzeń, z przeznaczeniem na organizację konferencji w Poznaniu.

Hotel pod Poznaniem, w doskonałej lokalizacji

Grand Royal Hotel, mimo że usytuowany na obrzeżach stolicy Wielkopolski, znajduje się w niedalekiej odległości od centrum miasta, dzięki czemu łatwo mogą do niego dotrzeć goście z Poznania. Takie położenie umożliwia także wspólne zwiedzanie Starego Miasta czy wieczorną integrację. Blisko stamtąd również do lotniska i autostrady A2, co czyni ten hotel pod Poznaniem szczególnie atrakcyjnym miejscem w oczach przedstawicieli świata biznesu z całej Polski i świata. Dogodne skomunikowanie centrum konferencyjnego z najważniejszymi punktami w mieście stanowi dużą wygodę dla osób przyjeżdżających z różnych rejonów kraju i zagranicy oraz poruszających się różnymi środkami komunikacji.
Lokalizacja tego hotelu pod Poznaniem w połączeniu z jego bogatą ofertą konferencyjną, gastronomiczną, noclegową i wypoczynkową powoduje, że staje się on konkurencją dla MTP na organizację konferencji w Poznaniu.

Grand Royal Hotel na organizację konferencji w Poznaniu

Lokalizacja to jednak nie wszystko. Nowoczesne wyposażenie sal jak magnes przyciąga organizatorów konferencji pod Poznaniem. Grand Royal Hotel może poszczycić się trzema wielofunkcyjnymi salami konferencyjnymi o łącznej powierzchni 240 m kw. Możliwość ich dowolnego łączenia i elastycznej aranżacji sprawia, że może się w nich odbyć duża konferencja na nawet 300 osób. Sale są jednak przystosowane także do organizacji szkoleń czy małych spotkań biznesowych. Wszystkie wyróżnia przytulny wystrój i eleganckie umeblowanie, co zdecydowanie uprzyjemnia biznesowe dyskusje. Z kolei dla wygody prelegentów, każde pomieszczenie wyposażono w nowoczesny sprzęt audiowizualny. Gościom udostępniany jest także przestronny taras, gdzie można zaczerpnąć świeżego powietrza i dać odpocząć umysłowi w przerwie między dyskusjami. Na stronie hotelu można zapoznać się z pełną ofertą, lub znaleźć dane kontaktowe do obiektu http://www.grandroyalhotel.pl/konferencje

Wydarzenia dopięte na ostatni guzik

Organizacja konferencji w Poznaniu w Grand Royal Hotelu to gwarancja pełnej obsługi wydarzenia, począwszy od udostępnienia sali, przez przygotowanie posiłków, po zapewnienie gościom możliwości relaksu po zakończeniu wydarzenia. W ośrodku istnieje możliwość zamówienia obsługi gastronomicznej. W ofercie znajdują się popularne i wykwintnie przygotowane dania kuchni europejskiej. Goście mogą też korzystać z ekskluzywnego lounge baru. Z kolei mniejsze spotkania biznesowe uświetni biznes lunch. Bogate menu, kameralna atmosfera i dostęp do przytulnej sali kominkowej VIP ROOM to gwarant powodzenia tego wydarzenia.

Royal Hotel oferuje także strefę Wellness & SPA. Zabieg masażu rozluźni ciało po intensywnym dniu, a pobyt w basenie jacuzzi czy w saunie pozwoli w pełni się zrelaksować. To doskonały pomysł na zwieńczenie owocnego spotkania biznesowego. Po takim odpoczynku przyjemnie będzie się spotkać w lounge barze, aby podyskutować w mniej oficjalnym tonie przy kieliszku alkoholu.

Czy zastanawiasz się, jak wyróżnić swoją firmę w oczach klientów? Jakie luksusowe prezenty firmowe mogą podkreślić Twoją dbałość o szczegóły i wyjątkowość oferty? Oto lista 10 ekskluzywnych upominków, które z pewnością zrobią wrażenie na Twoich klientach.
Kawa w Polsce coraz częściej staje się nie tylko sposobem na poranne pobudzenie, ale także swego rodzaju rytuałem. Podejście do kultury jej picia i parzenia różni się w zależności od kraju czy kontynentu. W Etiopii, gdzie rośnie sporo gatunków kaw, ceremonia parzenia potrafi trwać nawet kilka god...
Coraz więcej osób szuka praktycznych rozwiązań, które pozwolą na utrzymanie pięknego i eleganckiego wyglądu wnętrz bez konieczności poświęcania dużej ilości czasu na pielęgnację.
Event manager to jeden z zawodów przyszłości, na który obserwuje się coraz większe zapotrzebowanie. Z usług organizatora imprez korzystają nie tylko wielkie korporacje, ale też instytucje publiczne i osoby prywatne. Coraz więcej Polaków pragnie mieć zjawiskowe urodziny, wesele czy niezapomnianą k...
Rośnie świadomość na temat odzieży oraz jej produkcji, w związku z czym coraz więcej osób decyduje się na założenie tzw. szafy kapsułowej. Mieści ona uniwersalne, klasyczne ubrania o stonowanych odcieniach i wykonane z materiałów najwyższej jakości. Poznaj kilka popularnych na całym świecie, pres...
Koordynator ds. dostępności to nowy zawód, który wykształcił się na przestrzeni ostatnich lat. Co wchodzi w zakres obowiązków koordynatora dostępności? Jakie kwalifikacje musi posiadać? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz poniżej!
Okulary z filtrem światła niebieskiego stają się coraz popularniejsze i coraz częściej kupowane, ze względu na rosnącą świadomość na temat szkodliwości nadmiaru światła niebieskiego. Ten rodzaj światła emituje słońce, a także urządzenia elektroniczne – komputery, tablety, smartfony, telewizory i ...