Przejdź do głównej treści


Jak zorganizować udane konferencje i szkolenia poza MTP?

| tekst sponsorowany | Różne

Jedną z wizytówek Poznania są Międzynarodowe Targi Poznańskie - największy organizator targów w Europie Środkowo-Wschodniej. Należy do niego Centrum Konferencyjno-Kongresowe MTP, tzw. Pawilon 15 przeznaczony do organizacji wystaw, konferencji czy wydarzeń rozrywkowych. To jednak nie jedyne miejsce na organizację konferencji w Poznaniu, w dobrej lokalizacji. Nowoczesną alternatywą jest Grand Royal Hotel na poznańskim Górczynie.

Jedną z najważniejszych cech, jaka decyduje o wartości centrum konferencyjnego, jest jego położenie. Doskonale zdają sobie z tego sprawę właściciele Grand Royal Hotelu, którzy uczynili z niego nowoczesną przestrzeń, z przeznaczeniem na organizację konferencji w Poznaniu.

Hotel pod Poznaniem, w doskonałej lokalizacji

Grand Royal Hotel, mimo że usytuowany na obrzeżach stolicy Wielkopolski, znajduje się w niedalekiej odległości od centrum miasta, dzięki czemu łatwo mogą do niego dotrzeć goście z Poznania. Takie położenie umożliwia także wspólne zwiedzanie Starego Miasta czy wieczorną integrację. Blisko stamtąd również do lotniska i autostrady A2, co czyni ten hotel pod Poznaniem szczególnie atrakcyjnym miejscem w oczach przedstawicieli świata biznesu z całej Polski i świata. Dogodne skomunikowanie centrum konferencyjnego z najważniejszymi punktami w mieście stanowi dużą wygodę dla osób przyjeżdżających z różnych rejonów kraju i zagranicy oraz poruszających się różnymi środkami komunikacji.
Lokalizacja tego hotelu pod Poznaniem w połączeniu z jego bogatą ofertą konferencyjną, gastronomiczną, noclegową i wypoczynkową powoduje, że staje się on konkurencją dla MTP na organizację konferencji w Poznaniu.

Grand Royal Hotel na organizację konferencji w Poznaniu

Lokalizacja to jednak nie wszystko. Nowoczesne wyposażenie sal jak magnes przyciąga organizatorów konferencji pod Poznaniem. Grand Royal Hotel może poszczycić się trzema wielofunkcyjnymi salami konferencyjnymi o łącznej powierzchni 240 m kw. Możliwość ich dowolnego łączenia i elastycznej aranżacji sprawia, że może się w nich odbyć duża konferencja na nawet 300 osób. Sale są jednak przystosowane także do organizacji szkoleń czy małych spotkań biznesowych. Wszystkie wyróżnia przytulny wystrój i eleganckie umeblowanie, co zdecydowanie uprzyjemnia biznesowe dyskusje. Z kolei dla wygody prelegentów, każde pomieszczenie wyposażono w nowoczesny sprzęt audiowizualny. Gościom udostępniany jest także przestronny taras, gdzie można zaczerpnąć świeżego powietrza i dać odpocząć umysłowi w przerwie między dyskusjami. Na stronie hotelu można zapoznać się z pełną ofertą, lub znaleźć dane kontaktowe do obiektu http://www.grandroyalhotel.pl/konferencje

Wydarzenia dopięte na ostatni guzik

Organizacja konferencji w Poznaniu w Grand Royal Hotelu to gwarancja pełnej obsługi wydarzenia, począwszy od udostępnienia sali, przez przygotowanie posiłków, po zapewnienie gościom możliwości relaksu po zakończeniu wydarzenia. W ośrodku istnieje możliwość zamówienia obsługi gastronomicznej. W ofercie znajdują się popularne i wykwintnie przygotowane dania kuchni europejskiej. Goście mogą też korzystać z ekskluzywnego lounge baru. Z kolei mniejsze spotkania biznesowe uświetni biznes lunch. Bogate menu, kameralna atmosfera i dostęp do przytulnej sali kominkowej VIP ROOM to gwarant powodzenia tego wydarzenia.

Royal Hotel oferuje także strefę Wellness & SPA. Zabieg masażu rozluźni ciało po intensywnym dniu, a pobyt w basenie jacuzzi czy w saunie pozwoli w pełni się zrelaksować. To doskonały pomysł na zwieńczenie owocnego spotkania biznesowego. Po takim odpoczynku przyjemnie będzie się spotkać w lounge barze, aby podyskutować w mniej oficjalnym tonie przy kieliszku alkoholu.

W porównaniu do tradycyjnych perkusji akustycznych, elektroniczne zestawy są stosunkowo nowym wynalazkiem, jednak już zdążyły ugruntować swoją pozycję jako niezbędny instrument współczesnych perkusistów. Poznaj krótką historię perkusji elektronicznej!
Coraz dłuższe marcowe dni zachęcają do aktywności, a jednym ze sposobów na ciekawe spędzenie czasu będzie wizyta w escape roomie. Coraz większą popularnością cieszą się pokoje zagadek w plenerze.
Wieczór kawalerski to wyjątkowa okazja, by przyszły pan młody mógł po raz ostatni zaszaleć w gronie najbliższych przyjaciół przed zmianą stanu cywilnego.
Szukasz autentycznych luksusowych akcesoriów samochodowych w Polsce? Sprawdź, gdzie kupić oryginalne produkty marek premium, takich jak BMW, Ferrari i Porsche.
Święta, takie ja Bożego Narodzenia to czas obdarowywania się prezentami, ale czy warto stosować tę tradycję również w biznesie? Inwestowanie w prezenty świąteczne dla klientów i kontrahentów może być świetnym sposobem na wzmocnienie relacji oraz budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Przyjrzyjmy si…
Nasz czytelnik Ernest podzielił się z nami zdjęciami, wykonanymi w nocy z 2 na 3 lutego 2025, na których widać bardzo interesujące zjawisko optyczne. 
W dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się świecie pracy, kompetencje zawodowe stanowią solidny fundament sukcesu.