Przejdź do głównej treści


Indoorowe kampanie reklamowe. Które ścianki promocyjne są najskuteczniejsze?

Akcje marketingowe toczą się w wielu kanałach jednocześnie. Każdy z nich cechuje się swoją specyfiką, którą należy uwzględnić podczas planowania kolejnych działań. Promocja we wnętrzach różnych obiektów – od galerii handlowych po hale targowe – wymaga skupienia uwagi na swoich materiałach w wyjątkowo trudnych warunkach. Liczba rozmaitych bodźców odbieranych przez obecnych tam ludzi sprawia, że przebicie się ze swoim pomysłem staje się wyjątkowo trudne.

Połączenie efektownej grafiki z czytelnym przekazem zapewnia najlepszy efekt

Trzeba się pozytywnie wyróżniać, aby móc liczyć na zdobycie uwagi. Duża liczba dynamicznie zmieniających się przed oczami obrazów, nakładające się na siebie wrażenia dźwiękowe – w takich okolicznościach utrzymanie koncentracji na jednej rzeczy dłużej niż przez ułamek sekundy graniczy z niemożliwością. Percepcja człowieka ma swoje granice, a po jej przekroczeniu umysł zaczyna niemal automatycznie odrzucać zbyt skomplikowane komunikaty. W miejscu, gdzie panuje hałas i mnóstwo podmiotów próbuje przyciągnąć klientów do siebie, do takiego „przeładowania” informacjami dochodzi błyskawicznie. I niejednokrotnie okazuje się, że w ekstremalnych okolicznościach stosunkowo prosta ścianka reklamowa  zapewnia większą efektywność niż ogromny billboard albo spot pokazywany na wielkim telebimie.

Ściankę reklamową należy ustawić w miejscu, gdzie zobaczą ją odpowiedni odbiorcy

Dokładnie w ten sposób. Nie „jak najwięcej ludzi”, tylko osoby reprezentujące określoną grupę docelową. Jak przypominają specjaliści z firmy Omega System, kampanie marketingowe powinny mieć ściśle sprecyzowany target. Informacje o preferencjach oraz zachowaniach konsumentów, zdobyte choćby za pośrednictwem różnego rodzaju badań oraz ankiet, to bezcenna wskazówka dla wszystkich specjalistów od reklamy. Prezentowanie ścianek oraz innych materiałów promocyjnych tam, gdzie nie ma odbiorców mogących zostać klientami, to zwyczajne marnotrawstwo. Lepiej przeznaczyć środki na stworzenie punktu w obiekcie być może rzadziej odwiedzanym, ale za to przez „właściwe” osoby. Gdzie konkretnie? To już zależy od specyfiki branży, sezonu o wielu innych czynników. Ścianki reklamowe zbudowane z wysokiej jakości materiałów są na tyle uniwersalne, że nadają się zarówno do wąskich hal targowych, jak również POS-ów w sklepach wielkopowierzchniowych.

 

 

W porównaniu do tradycyjnych perkusji akustycznych, elektroniczne zestawy są stosunkowo nowym wynalazkiem, jednak już zdążyły ugruntować swoją pozycję jako niezbędny instrument współczesnych perkusistów. Poznaj krótką historię perkusji elektronicznej!
Coraz dłuższe marcowe dni zachęcają do aktywności, a jednym ze sposobów na ciekawe spędzenie czasu będzie wizyta w escape roomie. Coraz większą popularnością cieszą się pokoje zagadek w plenerze.
Wieczór kawalerski to wyjątkowa okazja, by przyszły pan młody mógł po raz ostatni zaszaleć w gronie najbliższych przyjaciół przed zmianą stanu cywilnego.
Szukasz autentycznych luksusowych akcesoriów samochodowych w Polsce? Sprawdź, gdzie kupić oryginalne produkty marek premium, takich jak BMW, Ferrari i Porsche.
Święta, takie ja Bożego Narodzenia to czas obdarowywania się prezentami, ale czy warto stosować tę tradycję również w biznesie? Inwestowanie w prezenty świąteczne dla klientów i kontrahentów może być świetnym sposobem na wzmocnienie relacji oraz budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Przyjrzyjmy si…
Nasz czytelnik Ernest podzielił się z nami zdjęciami, wykonanymi w nocy z 2 na 3 lutego 2025, na których widać bardzo interesujące zjawisko optyczne. 
W dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się świecie pracy, kompetencje zawodowe stanowią solidny fundament sukcesu.