Przejdź do głównej treści

Zastępca Burmistrza Obornik głosuje codziennie na obie szkoły

| Łukasz | Edukacja

Jeszcze tylko 26 godzin pozostało do zakończenia konkursu Szkoła Małego Inżyniera.

Rywalizacja o nagrody w konkursie Volkswagena nabiera rumieńców. Obie obornickie szkoły mają ogromne szanse na zdobycie wartościowych nagród. Szkoła Podstawowa nr 2 znajduje się na 3 pozycji, a Szkoła Podstawowa nr 3 jest piąta. 

Wspieranie obornickich szkół uważam za obowiązek - mówił nam dziś Zastępca Burmistrza Obornik Piotr Woszczyk. Głosuję codziennie oddając po jednym głosie na SP2 i SP3. Zachęcam gorąco do tego każdego.

Wspiera obie szkoły również Krzysztof Hetmański. Dyrektor Centrum Usług Wspólnych kibicuje obu szkołom:

Obie placówki są bliskie sukcesu. Wydaje mi się, że jest bardzo realnym znalezienie się obu szkół w finałowej "10". Głosuję każdego dnia. Zapracujmy wspólnie na sukces naszych szkół.

Przypominamy, że głosować można poprzez stronę szkolamalegoinzyniera.pl

Uczniowie Zespołu Szkół im. gen. T. Kutrzeby powrócili do szkolnych ławek. Dyrekcja przygotował dla nich kilka zmian.
Po okresie wakacyjnym do szkół powrócili uczniowie. W ten wyjątkowy dzień do placówek oświatowych trafił list Wielkopolskiego Kuratora Oświaty.
W środę 27 sierpnia Burmistrz Obornik Tomasz Szrama wręczył 10 nauczycielom akty mianowania obornickim nauczycielom.
W poniedziałek, tj. 25 sierpnia, odbędzie się dzień otwarty dla nowo przyjętych dzieci do Przedszkola Publicznego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ludomach.
Przygotowanie edukacyjnego wyjazdu dziecka do Londynu wymaga jasnego określenia celu podróży i odpowiedniego wyboru szkoły letniej.
Sławosz Uznański-Wiśniewski poleciał dzisiaj w kosmos. Rakieta Falcon-9 wystartowała o godz. 08:31.
Pracujesz jako nauczyciel, psycholog lub terapeuta? Chcesz lepiej rozumieć potrzeby swoich podopiecznych i realnie wpływać na ich rozwój? Wybierz studia podyplomowe z integracji sensorycznej lub Treningu Umiejętności Społecznych (TUS) i zdobądź konkretne narzędzia do codziennej pracy. Nie czekaj –…