Skip to main content

Grali dla Michała

| red.P.Slatan - Ojcowie | Rozrywka

Na początek niespodzianka …zagrał HELLOW DOG. To był zupełnie zaskakujący dla słuchaczy i porywający swoją ekspresją występ. Dawno nie słyszałem tak świetnej i charyzmatycznej wokalistki , a sekcja rytmiczna dawała kosmicznego kopa.

Jako drugi na scenie zaprezentował się… uwaga!!! ALONE I DIE w składzie Jerry – gitara i vocal, Balon – bas i Jeremiasz – perkusja. Przypomnieli dwa numery z repertuaru UNDISH’a oraz jeden własny kawałek – mocna, techniczna muzyka. Warto poczekać na pojawienie się całego albumu. Po tym krótkim, ale jakże ważnym występie zainstalowaliśmy się my OJCOWIE: graliśmy, skakaliśmy, gadaliśmy ….

Na deser ścianą dźwięku przetoczył się przez scenę 2FINGERS dając najmłodszej części publiczności to na co czekali: RRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAHHHHHRRRR !!!

Kolejna udana impreza współorganizowana przez Rogozińską Inicjatywę Kulturalną. Nie zawiodły zespoły grając za zupełną darmochę:) dawali z siebie wszystko, ale największe brawa należą się publiczności która przybyła do Obornickiego Ośrodka Kultury by wspomóc naszego kolegę MICHAŁA. Łącznie bawiło się około 130 osób i udało się zebrać ponad 1300,- pln !!!

red.P.Slatan - Ojcowie

Może być interesująco, dzień balonów w Rogoźnie! Dzisiaj, 29.06.24, o godzinie 15:00, Targowisko Miejskie ul. Nowa !
O godzinie 12:00, dzisiaj, 29.06.2024 startuje w Gościejewie II Rogoziński Zlot Motoryzacyjny. W czasie imprezy zbierane będą środki na leczenie małego Mikołaja.
Od rana w Muzeum Młynarstwa i Wodnych Urządzeń Przemysłu Wiejskiego w Jaraczu odbywa się impreza muzealna Dzień Młynów- Piknik rodzinny pod wiatrakiem.
Uwaga, rozlosowaliśmy wygranych w ogłoszonym przez nasz portal konkursie dotyczącym przyjazdu do Obornik Profesjonalnego Kina Objazdowego.
Profesjonalne Kino Objazdowe przyjeżdża do Obornik 15.12.2023. Seanse wyświetlane będą w OOK. Zachęcamy naszych czytelników do udziału w konkursie!
Podczas kiedy inni wypoczywają na plażach, piosenkarze w wakacje są bardzo zajęci. Występują na festiwalach i biorą udział w różnych innych wydarzeniach muzycznych, w Polsce i poza jej granicami. Sławomir i Kajra podkreślają, że koncerty na żywo i spotkania z fanami niezwykle ich cieszą, a czas s...
OOK w lipcu zaprasza na cykl koncertów przy Młynie Dahlmanna w Obornikach.