Uwaga na zmiany w płatnościach za odpady w GOAP!
Związek Międzygminny "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej" informuje, iż od dnia 1 grudnia 2013 roku przestaje funkcjonować konto ogólne, na które można było wnosić opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
Od teraz każdy płatnik powinien uiszczać opłatę na indywidualny numer konta bankowego, który został mu przypisany i podany w pismach przesłanych przez ZM GOAP drogą pocztową. Numer ten widoczny jest w eBOKu. Jeśli nie znają Państwo indywidualnego numeru konta, istnieje możliwość uzyskania informacji:
- osobiście w Biurze Obsługi Klienta ZM GOAP przy ul. Św. Michała 43 w Poznaniu (od poniedziałku do czwartku czynne w godzinach 7:30 – 17:00, w piątki 7:30 – 15:30) oraz delegaturach (w Obornikach w poniedziałki i wtorki od 07:00 do 15:00).
- pisemnie – wysyłając oświadczeni,e zawierające imię i nazwisko płatnika oraz dokładny adres nieruchomości, której dotyczy deklaracja, na adres ZM GOAP ul. Św. Michała 43, 61-119 Poznań;
- telefonicznie – zgłaszając się na infolinii 61 624 22 22
- e-mailowo – wysyłając (za pomocą e-maila wskazanego w deklaracji) oświadczenie zawierające imię i nazwisko płatnika oraz dokładny adres nieruchomości, której dotyczy deklaracja na adres e-mailowy
Najbliższy termin płatności (za miesiąc listopad i grudzień) przypada 16 grudnia 2013 roku.
Jeżeli płatności za właściwego płatnika dokonuje osoba trzecia, tzw. "wyręczyciel", w tytule przelewu powinno być napisane: "Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi za miesiące ……… i …….. od (imię i nazwisko osoby zobowiązanej lub nazwa firmy zobowiązanej do płatności)".
Jeżeli ktoś wpłaca za więcej niż jedną nieruchomość to może dodać adres nieruchomości w tytule przelewu.