GOAP podał harmonogram płatności za wywóz śmieci

Związek Międzygminny „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej” informuje, że do wszystkich właścicieli nieruchomości, którzy złożyli deklaracje o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, a jest ich obecnie ponad 80 tysięcy, przesłane zostaną pisma zawierające informacje o numerze subkonta, na które należy wpłacać zadeklarowane kwoty oraz terminarz płatności. Listy zostaną rozesłane pocztą z końcem lipca br. natomiast opłatę trzeba uiścić do 15 sierpnia br.
Zgodnie z przyjętym regulaminem płatności następować będą w cyklu dwumiesięcznym, czyli kolejne należy wnieść do 15 października i 15 grudnia. Do mieszkańców, którzy w złożonej deklaracji podali swój adres e-mailowy i wyrazili zgodę na otrzymywanie informacji ZM GOAP poprzez pocztę e-mailową, pisma zawierające dane o numerze subkonta i terminarzu płatności przesłane zostaną drogą internetową.
Harmonogram płatności:
- do 15 lutego – za styczeń i luty
- do 15 kwietnia - za marzec i kwiecień
- do 15 czerwca – za maj i czerwiec
- do 15 sierpnia – za lipiec i sierpień
- do 15 października – za wrzesień i październik
- do 15 grudnia – za listopad i grudzień